این استقلال نصف ایران را امیدوار کرد

این استقلال نصف ایران را امیدوار کرد

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال درباره دیدار هفته ششم این تیم و پیروزی سه بر یک مقابل نساجی گفت: این برد جرقه مثبتی برای استقلال در هفته های اخیر بود که در زمان مناسبی اتفاق افتاد. البته ما جلوی پیکان خیلی خوب بازی کردیم اما برای اولین بار در این سال ها پیکان خیلی دفاعی بازی کرد و مانع گلزنی استقلال شد.

وی افزود: ما در مقابل پیکان شرایط بسیار خوبی داشتیم و در یک مرحله اگر داور پنالتی به ما می داد قطعا گل های دوم و سوم را می زدیم و بازی مساوی نمی شد اما در مجموع استقلالی ها در این بازی کاملا هجومی بود و به همان تیم تبدیل شد.

سرمربی کشورمان ادامه داد: خوشبختانه استقلال از همان دقیقه اول بازی را هجومی آغاز کرد که نیاز مبرم به برد داشت تا از صدرنشینان جدول عقب نماند. داور نگرفت و این باعث تعجب ما شد اما توپ ربایی عالی پیمان بابایی روی خطای دفاعی نساجی اولین گل را برای ما به ثمر رساند.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: تیم ما در این بازی عالی کار کرد. هفته پنجم دقیقا همان هفته ای بود که همه انتظار داشتیم استقلال در چنین شرایطی در زمین حاضر شود. بچه ها از نظر فنی در شرایط خوبی بودند و شرایط بدنی بازیکنان استقلال به آنها کمک کرد تا با آمادگی و چابکی لازم مقابل نساجی بازی کنند. این نشان داد که روزهای خوبی در انتظار استقلال است.

حاجی پور همچنین خاطرنشان کرد: پس از ده نفره شدن تیم حریف در موقعیت خوبی قرار گرفتیم که بتوانیم با گل های بیشتری نساجی را شکست دهیم. متاسفانه بعد از حضور شهباززاده و میرزایی در تیم استقلال بچه ها بازی را جدی نگرفتند و در ضربات آخر تصمیم خودخواهانه گرفتند وگرنه می توانستند با 10 گل نساجی را شکست دهند. گاهی اوقات خودبخشی برای تیم بسیار مهم است.

وی درباره خطای حسینی که منجر به پنالتی نساجی شد نیز گفت: بعد از اینکه استقلال با 3 گل پیش افتاد به نظر می رسید بازیکنان خسته شده بودند، عارف غلامی و حسینی بارها در چنین موقعیت هایی قرار گرفته بودند اما برای این بازیکنان باتجربه بعید بود. ! به هر حال استقلالی ها نباید در مقابل حریفان چنین اشتباهاتی داشته باشند. چون هم رکورد نساجی آزادی شکسته شد و هم کلین شیت حسینی از دست رفت!

بازیکن قدیمی استقلال در پایان افزود: انتظار هواداران و پیشکسوتان این است که همه از این استقلال خوب حمایت کنیم تا بعد از تعطیلات پیش رو در بازگشت به لیگ با قدرت به راه خود ادامه دهد. این تیم نصف ایران را خوشحال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید