این بار نمی دانم چه کسی سرمربی استقلال می شود

این بار نمی دانم چه کسی سرمربی استقلال می شود

هادی شکوری بازیکن سابق استقلال هفته گذشته در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته بود نوری سرمربی استقلال می شود اما این اتفاق نیفتاد و سایر مسائل مربوط به استقلال را نیز مطرح کرد.

هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفته بودید که الکساندر نوری قطعا سرمربی استقلال شده است اما این اتفاق نیفتاد. مشکل چی بود؟

زمانی که این موضوع را در تلویزیون مطرح کردم، مطمئن بودم که تقریباً همه کارها انجام شده تا این مربی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد، اما ظاهراً در آخرین لحظه اتفاقی افتاد که برنامه باشگاه برای به خدمت گرفتن نوری را تغییر داد.

آیا مشکل مالی یا قراردادهای ارزی و ریالی وجود داشت؟

نه! اتفاقاً ربطی به چنین مشکلاتی نداشت. نه بحث مبلغ بود و نه قرارداد ریالی و دلاری! مسائل دیگری هم بود که قطعا کادرفنی باشگاه به موقع در مورد آنها توضیح خواهند داد. اما هر چه بود نوری را از حضور در استقلال باز داشت.

سمیعی (سخنگوی استقلال) گفت سرمربی خارجی استقلال باید اواسط این هفته به ایران بیاید. اطلاعاتی در این مورد دارید؟

نه! نمی دانم، اما امیدوارم. چون ما هم مثل خیلی از هواداران نگران هستیم. وقتی هواداران استقلال را در خیابان می بینیم که چقدر نگران وضعیت فعلی تیم محبوبشان هستند، صد در صد نگران می شویم. چرا که به مرور زمان از زمان معرفی سرمربی استقلال فرصت شروع تمرینات محدودتر شد. در این راستا باشگاه باید حتما برنامه ریزی استقلال برای ورود به فصل تمرینات پیش فصل را در نظر بگیرد.

از نقل و انتقالات رقیب استقلال خبر دارید؟

بله، با توجه به اینکه کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس جابجایی های مستقلی نداشتند، طبیعتا حواسشان به کارهای دیگر نبود و برای یافتن کار روی این موضوع تمرکز کردند.

اما قبول داری که پرسپولیس بیشتر از استقلال نیاز داشت؟

شاید اینطور باشد اما به هر حال پرسپولیس تا اینجای کار خوب عمل کرده و افرادی را جذب کرده که قطعا فصل آینده به نفع تیم خواهد بود. امیدوارم استقلال هر چه زودتر اقدام خود را در این زمینه آغاز کند تا عقب نماند.

باشگاه خودش را با طلبکارانش رقیق می کند. استقلال نمیخوای؟

سه سال پیش بیشتر درخواستم را به باشگاه استقلال دادم و مبلغ ناچیزی دریافت کردم تا از صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه جلوگیری کنم. امیدوارم کادرفنی باشگاه هر چه زودتر با بازیکنان استقلالی که با این تیم قرارداد ندارند تمدید کنند. چون اینها کسانی بودند که فصل گذشته زحمت کشیدند و به زور سعی کردند استقلالی را قهرمان کنند. امیدوارم باشگاه برای پرداخت هزینه های پیش فصل به بازیکنان خودش مشکلی نداشته باشد تا از این بابت دغدغه ای برای بازیکنان وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید