پخش مسابقات و تبلیغات اکو کار نمی کند / دلیل خاموش شدن طرفداران را نمی دانم


ساعت: 22:16
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895423

نساجی به دلیل زیرساخت ها در دروازه بود اما الان تماشاگران محروم هستند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت نمی دانم چرا هواداران تیم فوتبال این باشگاه نمی توانند دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز را تماشا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: وقتی تیمی شرایط میزبانی را ندارد چرا اجازه می دهد بازی در این ورزشگاه برگزار شود؟ 10 درصد ورزشگاه متعلق به پرسپولیس بود و حدود 900 هوادار می توانستند به ورزشگاه بیایند. شما دیدید که چگونه خانم ها هفته گذشته به ورزشگاه هجوم بردند، اما هواداران ما را رد کردند.

وی با اشاره به شرایط فصل گذشته نساجی مازندران تصریح کرد: این تیم سال گذشته زیرساختی نداشت. به همین دلیل نساجی خونه به خونه بود و در شهرهای مختلف میزبان بود. اما از آنجایی که تیم هواداران زیرساختی ندارد، بیننده را محروم می کنند. اگر قرار است فوتبال ما حرفه ای باشد، باید در همه ابعاد اتفاق بیفتد. نه فقط روی کاغذ و قلم. دیدید که توپ یک متر با محوطه جریمه فاصله داشت اما داور پنالتی اعلام کرد. این کارت ها و اعتراض ها را در هیچ کجا نخواهید دید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت شیرهای سرخ از داشتن هوادار در بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: با اعضای کمیته انضباطی صحبت کرده ایم و این موضوع باید بررسی شود. ما نمی خواستیم دلخور شویم و می خواهیم دلیل محرومیت خود را بدانیم.

درویش درباره جلسه دیروز (یکشنبه) مدیران باشگاه های لیگ برتر با مهدی تاج درباره حق پخش تلویزیونی گفت: نتیجه ای حاصل نشد و قرار شد با تعاملی که با صدا و سیما داریم حق را به حقه خودمان ببریم. در این هفته تعدادی از مقامات دولتی از دیگر نهادهایی که صداوسیما زیرمجموعه آنها است در این جلسه حضور خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم. حق رادیو و باشگاه با دولت است اما ما سهامدار داریم و باید حق باشگاه به آنها داده شود.

وی با اشاره به درخشش بازیکنان جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه موظف است تا حد امکان بازیکنان معرفی شده از سوی کادر فنی را به خدمت بگیرد. امیدوارم با همدلی بیشتر به نقطه مطلوب برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت سینا اسدبیگی و اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره گفت: از کسانی که این سوالات را مطرح کردند بپرسید.

درویش در پاسخ به انتقاد از ورزشگاه آزادی گفت: در بازی قبل طبقه دوم ورزشگاه را نداشتیم. آنها نمی توانند امکانات جدیدی ارائه دهند و ما سعی می کنیم حداکثر راحتی و حمل و نقل را برای هواداران فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید