فدراسیون بدنسازی 4 سال است که 11 ماه کار می کند / نمی دانم مخالفان به دنبال چه هستند؟

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789945

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان بوچر گفت: از کسانی که نامه مجمع فوق العاده را امضا کردند می خواهم وجدان خود را رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله نصرتی در خصوص امضای برخی از روسای هیأت های پرورش اندام استان ها برای برگزاری جلسه فوق العاده فدراسیون گفت: به عنوان یکی از روسای هیئت ها که هیچ سمتی در فدراسیون ندارم باید بگویم که جامعه پرورش اندام بوشهر خوشحال است. وی ادامه داد: از زمانی که نصیرزاده به فدراسیون آمده، کمیسیون های ما فعال شده و حتی به تنهایی به فدراسیون سفر می کنند، در واقع در فدراسیون به روی همه باز است؛ تا قبل از آن حتی نمی دانستند ساختمان فدراسیون کجاست. !

وی افزود: فکر می کنم اگر به کارهای انجام شده در این 11 ماه نگاه کنید، خودتان متوجه می شوید که عملکرد فدراسیون عالی است و باید چیزی بگویم. همه مسابقات در شرایط سخت تاج برگزار شد و تیم ملی با بهترین شرایط راهی جام جهانی شد و با جام قهرمانی بازگشت. نتیجه من برای نمایندگی فدراسیون 20 است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر در خصوص نحوه ابراز نارضایتی برخی از روسای هیئت ها از عملکرد فدراسیون در این شرایط گفت: به نظر من اگر انتقادی وجود دارد باید بنشینند و با توافق دو طرف تصمیم بگیرند. شاید سوءتفاهم های زیادی با من وجود داشته باشد اما با تماس و پاسخ رئیس فدراسیون مشکل حل می شود. توقع ما این بود که در این زمینه روسای هیئت ها در خانواده مشکل را حل کنند. حتی به دوستانم پیشنهاد دادم برای پذیرایی از من دور هم جمع شوند، اما نمی دانم چرا برخی عجله دارند که یک جلسه فوق العاده برگزار کنند. من بهش میگم بی ادبی

نصرتی ادامه داد: مخالف برگزاری جلسه فوق العاده هستم. به نظر من روسای هیئت ها باید حواسشان باشد چرا که این اتفاقات به ضرر فدراسیون است و کار را مختل می کند. از طرفی همه کسانی که رئیس فدراسیون بودند دلسرد شدند. همه این کارها انجام می شود، اما در نهایت درگیر چنین مسائلی می شود. همه این مسائل مطرح شده است و به نظر من برخی از افراد خارجی که این نامه را امضا کرده اند در حال تحریک و دنبال منافع خود هستند.

وی افزود: مطمئنم هیچ اتفاقی برای اتحادیه ای که بین روسای هیئت ها تشکیل می شود نخواهد افتاد. فقط از کسانی که این نامه را امضا کرده اند می خواهم به وجدان خود عمل کنند و ببینند زندگی نامه نصیرزاده به اندازه 4 سال حکومت قبلی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید