این بهانه را نمی پذیریم که مشغول کار هستیم و برای معاونت وقت نداریم/ از مشکلات پارالمپیک خبر دارم.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917641

20 سال است که در فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک حضور دارم

رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک گفت: بهانه مشغله و کمبود وقت معاون رئیس جمهور را نمی پذیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد که در پایان با رای اعضای مجمع، غفور کارگری به عنوان جانشین محمود خسروی وفا انتخاب شد.

کارگری در پایان این نشست در جمع خبرنگاران درباره انتخابات گفت: از آنجایی که خودتان در انتخابات حضور داشتید رقابت بسیار سالم و جدی بین کاندیداها وجود داشت. از ابتدا به همه دوستان تلقین کرده بودم که روند انتخابات باید قانونی و اصیل و همراه با دوستی باشد و در نهایت مسئولیت سنگین ریاست کمیته ملی پارالمپیک به من سپرده شد.

وی افزود: اعضای جدید برای معاونت شورای اجرایی رئیس جمهور و دستگاه های مختلف انتخاب شدند. امیدوارم کمیته ای باشیم که بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف و اهتزاز پرچم ایران حرکت کنیم.

وی در خصوص انصراف برخی از کاندیداها از انتخابات گفت: برخی از دوستان فکر می کنند باید از مجلس انصراف دهند چرا که چنین مواردی در انتخابات طبیعی است. در سال های اخیر ورزش های پارالمپیک بیشتر به متن پرداخته اند تا زمین ها و ما قصد داریم بیشتر روی متن کار کنیم نه زمین ها.

رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک درباره انتخاب دو نایب رئیس وزارت ورزش و جوانان در کمیته پارالمپیک و چالش های تصدی دو پست همزمان گفت: اگر حجم کار را در نظر بگیریم، وجود خواهد داشت. قطعاً مشکل دارد، اما ما از جنبه تجاری به موضوع نگاه می کنیم، زیرا در حال حاضر دو نفر از نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک معاون وزیر ورزش هستند و می توانند عوامل خوبی برای ورزش پارالمپیک در وزارت ورزش باشند. قبل از انتخابات با دوستانم که برای نایب رئیسی ثبت نام کرده بودند صحبت کرده بودم که اگر به عنوان نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شود بهانه ای که مشغول کار است و وقت کافی ندارد را نمی پذیرد. .

وی درباره آشنایی با شرایط حاکم بر کمیته ملی پارالمپیک گفت: نزدیک به 20 سال است که در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک کار کرده ام و با فضای برنامه ها و مسائلی که وجود دارد بسیار آشنا هستم. در این کمیسیون

دیدگاهتان را بنویسید