این تیم بهترین استقلال در 10 سال اخیر است

این تیم بهترین استقلال در 10 سال اخیر است

میشم منیعی مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال و بازیکن سابق این تیم در خصوص دیدار استقلال مقابل ملاوان و حواشی مرتبط با این دیدار علاوه بر شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را بیان کرد:

عملکرد استقلال مقابل ملوان را چگونه ارزیابی کردید؟

فکر می کنم بازی پر تلاش هر دو تیم بود. در نیمه اول تلاش “ملوانی ها” بیشتر ملموس بود اما در قسمت دوم استقلال کار را مساوی کرد.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

در مجموع این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت! استقلالی ها با توجه به اضافه شدن چند بازیکن به هم تیمی های خود، در نیمه اول مانند دیدار هفته اول با سپاهان، هماهنگی لازم را نداشتند. به خصوص اینکه در ترکیب اصلی این هفته چند بازیکن برای اولین بار در این فصل برای استقلال به میدان رفتند.

ملوان را چگونه دیدی؟

به نظر من این تیم محترم در زمین خود خیلی خوب شروع کرده است. آنها سعی کردند با دوندگی بالا ضعف خود را مقابل ستاره های ما جبران کنند و اتفاقاً با اشتباه ما یک گل هم به ثمر رساندند، اما به هر حال این تیم به استقلال نمی خورد و این را در نیمه دوم دیدیم.

تغییرات استقلال در نیمه دوم را چگونه تحلیل می کنید؟

حضور مهدی کایدی در نیمه دوم سرعت بازی را بیشتر کرد و از طرفی آمدن جلالی باعث بهتر شدن شرایط استقلال در جناح چپ شد. در مجموع استقلال با حضور مهدی کایدی وضعیت بسیار بهتری پیدا کرد و همکاری خوب او با یاماگا باعث شد تا استقلال با سه گل به پیروزی برسد.

غیبت تماشاگران در ورزشگاه انزلی چقدر به نفع استقلال بود؟

استقلال تیمی نیست که از حضور تماشاگران حریف بترسد. اتفاقا استقلال تیمی است که عادت دارد جلوی تماشاگران زیادی بازی کند. اگرچه در دو سال اخیر و اکثر بچه هایی که به تازگی به استقلال آمده اند چندان با این فضا آشنا نیستند، اما در کل جوهر استقلالی ها این است که بهتر با مردم بازی کنند.

درباره حرکت ساپینتو و انتقاد از هلال احمر حرفی دارید؟

دوستان خوب ما از هلال احمر از مردمان پرتلاش و پرتلاش کشورمان هستند و هیچکس نمی تواند ارزش کار این عزیزان را برای مردم ایران که در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و به طور کلی روزهای سخت یاری می کنند نادیده بگیرد. اما فکر می کنم جایی که برای این عزیزان در ورزشگاه در نظر گرفته شده بود، خیلی نزدیک به نیمکت استقلال بود. چرا یک نفر یقه برگزار کننده بازی انزلی را نمی گیرد که اینها را آنجا گذاشته است. اگر اشتباه نکنم آنها کاملا روی نیمکت استقلال بودند که البته این را نمی توان به طور کلی توجیه کرد. امیدوارم ناجیان شرایط سخت سرمربی استقلال را هم در نظر بگیرند.

تو چی میگفتی

ساپینتو بازی اول را برخلاف انتظارش باخت و در بازی دوم با یک گل از حریف عقب بود و تحت فشار زیادی قرار گرفت و چنین فردی در این شرایط وقتی می بیند گروهی در کنار تیمش تشویق می کنند قطعا متاثر می شود. نیمکت. اما اینکه سرمربی استقلال بعد از این اتفاق رفت و از هواداران هلال احمر دلجویی کرد نشان از فرهنگ بالای باشگاه استقلال دارد.

در مجموع وضعیت استقلال را با اضافه شدن اعضای جدید به این تیم چگونه می بینید؟

می خواستم به نکته مهمی اشاره کنم. استقلال یکی از بهترین تیم های این باشگاه در ده سال اخیر است که آقای آگرلو در فصل نقل و انتقالات این تیم را جمع آوری کرد. آنهایی که می گفتند استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت حالا می بینند که استقلال دربی نقل و انتقالات را از پرسپولیس برد. برخی می گفتند پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داده است اما می بینیم این تیم پنج پله از استقلال پایین تر است.

دیدگاهتان را بنویسید