این دو ستاره استقلال خود را به باشگاه دادند

این دو ستاره استقلال خود را به باشگاه دادند

باشگاه استقلال در این مدت با یک دعوای داخلی چالش برانگیز مواجه شد. این اتفاق در ثبت قرارداد بازیکنان جدید دچار مشکل شد اما در نهایت باشگاه استقلال با پیگیری های لازم موفق به ثبت قرارداد صالح حردانی و عزیزبک امانوف شد.

اما نکته اینجاست که پرونده همچنان باز است و باشگاه استقلال نتوانسته راه حل نهایی برای این پرونده های دردسرساز پیدا کند. یکی از مهم ترین پرونده های آبی پوشان، شکایت فرشید باقری از استقلال است. باشگاه استقلال در زمان حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان پایتخت و در زمان حکومت احمد مددی، در مدت قرارداد این بازیکن موظف به پرداخت 2 میلیارد تومان به فرشید باقری شد. در اوایل دهه 1400 باشگاه استقلال باید مطالبات بیل مکانیکی فرشید را در چهار قسط ماهانه 500 میلیون تنی در ماه پرداخت می کرد.

بر اساس این قرارداد در مهر ماه سال 1400 آخرین قسط فرشید باقری باید به این بازیکن پرداخت می شد اما باشگاه استقلال نتوانست هیچ یک از اقساط را پرداخت کند که در نهایت باقری را به شکایت از باشگاه استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واداشت باشگاه استقلال موظف به پرداخت این پول شد. البته باید در نظر داشت که به نظر می رسد این پول خارج از قرارداد بیل مکانیکی فرشید بوده و این موضوع باعث دردسر مدیران باشگاه استقلال شده است.

پرونده دیگری از دعوای داخلی مربوط به فرشید اسماعیلی است که می خواهد پس از جدایی از استقلال مطالبات خود را از باشگاه بگیرد. فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در حال حاضر با کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اتهامات خود خبرنگار هستند و معلوم نیست نتیجه چه خواهد بود.

در میان این موارد دو استقلالی سابق با انجام مذاکرات لازم با باشگاه استقلال یکدیگر را بخشیدند. اولین درخواست مربوط به محتبی انصافی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال است که پس از مذاکره با مدیران این باشگاه بابت 120 میلیون تومان عذرخواهی کرد.

همچنین جاسم کرار که در سال های گذشته پیراهن استقلال را بر تن می کرد، 40 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب کرد. مدیران این باشگاه بر سر این درخواست با این بازیکن مذاکره کردند اما در نهایت جاسم کرار تمایلی به گرفتن این پول نداشت تا این بازیکن نیز از درخواست او گذشت.

با توجه به این مشکل، باشگاه استقلال باید در مجموع حدود 2 میلیارد و 860 میلیون تومان برای تکمیل امور ناراحت کننده داخلی خود بپردازد که 2 میلیارد آن مربوط به پرونده فرشید باقری است و باید دید مذاکرات باشگاه استقلال با آن طلبکاران بالاخره به پایان خواهد رسید. تمام شد.

دیدگاهتان را بنویسید