رمال ها می خواستند به باشگاه استقلال نفوذ کنند/ وزارت دفاع به من زمین تمرین نداد؛ ارمنی ها به من پناه دادند!

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782649

اسپانسر قبلی می خواست اعتبار باشگاه را زیر سوال ببرد و یک مربی را منصوب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک روز به من گفتند رامال می خواهد به تیم شما بیاید اما من هشدار دادم که باشگاه من نه جای دلال است و نه برای رمال.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی آجورلو; مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم ترحیم پیشکسوتان و یادبود مرحوم منصور پورحیدری گفت: من نیامده ام درباره استقلال صحبت کنم، در استقلال خیریه نمی کنیم و در فضای مجازی می گوییم می خواهیم به فلانی کمک کنیم. باشگاه استقلال آنقدر ثروتمند، ثروتمند و بزرگ است که می تواند ثروت تولید کند. قبل از رسیدن به استقلال؛ یک نفر آمد و گفت می خواهم پول بیاورم و پولم را مدیریت کنم، اما به او گفتم با ما یک چای بنوشیم و بلافاصله باشگاه را ترک کنیم. ما پول شما را نمی خواهیم و ما را تهدید نکنید.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: فرهاد مجیدی صفر تا صد شغل فنی دارد و امیدوارم از او حمایت کنیم تا سومین ستاره طلا را از او بخواهیم. من بچه محله مرتضوی هستم، بهتاش فریبا بزرگ محله ماست و با احترام زیادی با من برخورد می کند، گفت: امروز تصمیم گرفتیم. ما در هیچ شرایطی نمی خواهیم در خانواده مان دعوا کنیم. اگر امروز دستورالعمل فنی استقلال فرهاد مجیدی را ارائه کنم، همه باید یک صدا از او حمایت کنند. منتقد او باشید، اما در خانه خودتان. اولین درخواست من از شما این است که دشمن از اختلاف ما سوء استفاده نکند و به ما ضربه نزند. این حق ماست که با درایت از تیم خود حمایت کنیم. دیدگاه خود را مخفیانه به او بگویید.

آجورلو گفت: همه شما وضعیت مالی خوبی دارید اما بدانید که برای استقلال بد است که در فضای مجازی غوغا کند. از علی نامداری خواستم که یک زمین خوب پیدا کند و 200 آپارتمان برای جانبازان بسازد. از او خواستم که قیمت بدون بهره را به ما بدهد. حالا توپ در خانه یک سلبریتی است و دیگر لازم نیست از کسی که خانه ندارد بشنویم. اگر همسایه مشکل دارد ما مسلمان نیستیم. من می خواهم کار اقتصادی انجام دهم. مردی که با گستاخی به باشگاه استقلال آمده بود و می خواست مربی خود را عوض کند و بی ادبانه صحبت می کرد، می خواست استقلال بزرگ 200 میلیارد تنی را زیر سوال ببرد و به من بگوید با پولم تو را می خرم و سرمربی تیم را عوض می کنم اما با من. وقتی چای نوشید با او خداحافظی کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فوتبال یک حرفه در صنعت است، مسخره است، به من می گویند به شما تبلیغات محیطی نمی دهیم چون تیم های دیگر ضعیف هستند. آیا استقلالی ها نمی توانند از تبلیغات محیطی استفاده کنند؟ 40 سال است که برخی نزدیک استقلال خانه می سازند اما استقلال زمین تمرین ندارد. من باید بروم وزارت دفاع و سرم را خم کنم که به من برد بدهند، اما گفتند چون آنجا از چند زن عکس می گرفتند، زمین به شما نمی دهیم. در نهایت مجبور شدم به خانه دوستان ارمنی ام بروم و از آنها زمین بگیرم. استقلال عالی است و طبیعت من عالی است. این را در جبهه و جنگ آموختم.

وی افزود: ما یکصدا نیستیم، عصبانی هستیم و این ضربه به استقلال است. من نمی خواهم با شما عکس بگیرم و بگویم ما در حال رشد هستیم. هیچکس حق ندارد برای استقلال طلب قرارداد کند. استقلال متعلق به استقلالی هاست. تا زمانی که در این باشگاه هستم کاری به اقتصاد و آینده این باشگاه و سرنوشت خودم نخواهم داشت. من برای کار به این باشگاه آمدم، استقلال اینقدر بزرگ است و چرا باید مرا ببرند؟

اسپانسر قبلی باشگاه می خواست سرمربی شود، اما فراموش نکنید که کار فنی را به مربیان واگذار کردم و نه در آرنج او دخالت می کنم و نه در سیستم بازیکنان. به من گفتند که کادر فنی سیداحمد موسوی را نمی خواهد اما سه روز بعد از انتقال هم گفتم وظیفه من است که با این بازیکن صحبت کنم. اینها وظایف من است، یک روز به من گفتند رامال می خواهد به تیم شما بیاید، اما هشدار دادم که باشگاه من نه جای دلال است و نه برای رمال، حق فوتبال ایران در زمین مشخص می شود و امیدوارم فرهاد مجیدی نه تنها در لیگ برتر، امسال هم. در آسیا قهرمان شوید و در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان شرکت کنید.

مدیرعامل باشگاه استقلال اذعان کرد: با هم دوست باشید و تعاونی تشکیل دهید. آقای عبدیان کارهای اقتصادی شما را انجام می دهد و خانه شما را معروف می کند. 5-6 جوان خوب را انتخاب کنید و بیایید با من مذاکره کنید. ما باید سالی 10 میلیون لباس بفروشیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، قطعا موفق خواهیم شد. من مدیرعامل نمی خواهم روزی از چین لباس بخرم، بلکه می خواهم لباس های تولید داخل و شما که زحمت می کشید بخرم.

وی در پایان گفت: همه ما مدیون استقلال هستیم، از پیشکسوتان یک رویه می خواهم. خوب نیست که بزرگترها با هم بد شوند، من برای پیروزی نیاز به وحدت رویه دارم. از خبرنگارانی که با آنها مصاحبه نمی کنم عذرخواهی می کنم زیرا می خواهم استقلال سکوت کند. امیر گالخنوی امروز اینجا نیست و می خواهم از همه کسانی که حتی یک دقیقه برای استقلال زحمت کشیدند تشکر کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید