این ستاره بهترین خرید تیم استقلال است!

این ستاره بهترین خرید تیم استقلال است!

مجید نامجو مطلق در خصوص شرایط استقلال گفت: نمی توان شرایط استقلال را در لیگ پیش بینی کرد اما به هر حال این تیم اکثر بازیکنانش را حفظ کرده و از طرفی خرید بدی هم نداشته است.

وی درباره اینکه چه کسی بهترین خرید برای استقلال خواهد بود، گفت: به نظر من بهترین خرید برای استقلال محیبی است. او بازیکن بسیار کلیدی است و می تواند کمک زیادی به استقلال کند. به ویژه بار هجومی استقلال با آمدن محیبی بیشتر شد و نقل و انتقالات استقلال شرایط بهتری داشت.

نامجملاق درباره اینکه بازگشت قیدی چه کمکی به استقلال می کند، گفت: نمی دانم قیدی قصد بازگشت به استقلال را دارد یا نه، اما اگر این بازیکن به استقلال برگردد می تواند کمک زیادی به تیم کند. به خصوص که قبلا در استقلال امتحانش را پس داده بود.

نامجموتلک در خصوص اینکه آیا او به عنوان مربی در استقلال و دستیار ساپینتو مطرح بوده است، گفت: در این زمینه با من صحبتی نشده است اما در هر صورت قطعا برای استقلال آرزوی موفقیت و بهترین نتایج را دارم.

سرمربی سابق استقلال پیش بینی خود در مورد ساپینتو را اینگونه بیان کرد: نمی توان پیش بینی کرد زیرا او هنوز در لیگ و بازی های مهم استقلال با ساپینتو بازی نکرده است اما به هر حال باید به او و استقلال فرصت پیشرفت بدهیم. زمان تیم به هماهنگی بهتر و نتایج بهتر دست می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید