این ستاره ذخیره طلای فرهاد مجیدی است

این ستاره ذخیره طلای فرهاد مجیدی است

ارسلان مطهری که به دلیل ترافیک در خط حمله استقلال فرصت کمی برای بازی دارد در این فصل آمار جالبی را در رقابت ها به ثبت رساند.

هر 4 گل مطهری در لیگ و جام حذفی در شرایطی به ثمر رسید که او به عنوان ذخیره وارد زمین شد.

در هفته سوم لیگ برتر و مقابل تراکتور مطهری به جای روزبه چسمی در دقیقه 46 وارد زمین شد و در دقیقه 54 تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

وی در بازی هفته نهم مقابل پیکان در دقیقه 63 جای سبحان کاگانی را در ترکیب تیمش گرفت و در دقیقه 85 استقلال گل سوم این دیدار را به ثمر رساند.

مهاجم فرصت طلب استقلال در هفته شانزدهم دیدار مقابل هواداران یک گل دیگر برای سه امتیاز تیمش به ثمر رساند. او در دقیقه 62 جای خود را به امین قاسمی نژاد داد و در حالی که بازی تا دقیقه 85 یک بر یک ادامه داشت، با ضربه سر مهرداد بشاگردی دروازه را باز کرد.

مطهری با گلزنی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و در شرایطی که از دقیقه 82 وارد زمین شد، در وقت اضافه اول و در دقیقه 92 پاس سلمانی جعفر وارد مرحله بعد شد. درب زیبا. حریف.

اگرچه مطهری در دیدار با تراکتورسازی نتوانست از اشتباه مرگبار خبری استفاده کند و دروازه خود را باز کند، اما مهاجم استقلال همچنان به عنوان یک ذخیره عملکرد خوبی داشت و تک گل این دیدار با پاس او به امیرحسین حسین زاده به ثمر رسید.

مطهری 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده و رودی زاستد، گزینه اصلی فرهاد مجیدی برای بازی در خط حمله تیمش، در این فصل تنها 2 گل در لیگ به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید