این ستاره ملی پوش در لیست گل محمدی نیست

این ستاره ملی پوش در لیست گل محمدی نیست

در خبرها آمده است که میلاد محمدی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران که پیراهن آق یونان را بر تن می کند، با پیشنهاد رسمی چند باشگاه لیگ برتری برای بازگشت به فوتبال ایران مواجه است. علاقه محمدی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس و ارتباط نزدیک او با یحیی گل محمدی باعث شده تا سرمربی سرخ ها به جذب او امیدوار شود. گل محمدی که لیست خرید باشگاه و مازاد زمستانی پرسپولیس را برای فصل جاری اعلام می کند، منتظر تصمیم نهایی مدافع تیم ملی ایران برای جذب او و آوردنش به پرسپولیس است.

همچنین عنوان شد باشگاه پرسپولیس انتظار شنیدن پاسخ محمدی و انجام مذاکرات رسمی با او برای عقد قرارداد یک فصل و نیم را دارد. ضمن اینکه گرفتن رضایت نامه محمدی در صورت جدایی از باشگاه یونانی بر عهده خود بازیکن است و پرسپولیس بخشی از این مبلغ را به محمدی می دهد. به غیر از پرسپولیس، سپاهان اصفهان نیز شایعاتی مبنی بر جذب این مدافع ملی پوش مطرح شده بود اما…

طبق شنیده ها، سپاهان اصفهان از عملکرد میلاد زکی پور راضی است علاوه بر این که او نیز امیدوار است در کانون توجه قرار بگیرد. او در سپاهان اصفهان به عنوان هافبک می درخشد اما می تواند در پست دفاع چپ نیز برای تیمش بازی کند. بنابراین احتمال تمایل باشگاه سپاهان اصفهان برای خرید میلاد محمدی برای نیم فصل بسیار کم است.

یحیی گل محمدی نیز از عملکرد علی نعمتی راضی است و به جز این مدافع نیشابوری، وحید امیری را نیز در اختیار دارد که می تواند در چند پست به خصوص در دفاع چپ بازی کند. بالاخره یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به خرید یک مهاجم شش امتیازی دارد و زیاد به خرید دفاع چپ فکر نمی کند.

اگرچه میلاد محمدی در گذشته مصاحبه ای انجام داده و گفته که پرسپولیسی است و الگویش معتبی محرمی است، اما بعید است حداقل در این فصل پیراهن قرمز این تیم را بر تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید