یک ستاره ملی پوش در لیست فروش استقلال

یک ستاره ملی پوش در لیست فروش استقلال

پنجره نقل و انتقالات زمستانی هنوز فرا نرسیده است. او پیش از این از باشگاه استقلال خواسته بود که به دنبال یک مهاجم خارجی خوب و باکیفیت برای او باشد، اما عملکرد خوب امیر ارسلان مطهری در دو هفته اخیر در دیدار با هوادار و نساجی باعث شد که او دیگر در این مورد صحبت نکند و اگر در هفته های باقی مانده تا پایان این دیدار به پایان برسد. در پایان دور رفت، امیر ارسلان مطهری به روند گلزنی خود ادامه خواهد داد، بدون شک ریکاردو ساپینود از آوردن مهاجم جدید منصرف خواهد شد.

در این بین حضور یک بازیکن در لیست فروش استقلال قطعی به نظر می رسد. بازیکنی که نتوانست تغییری در دیدگاه سرمربی پرتغالی ایجاد کند و در هفته های اخیر فرصت بازی پیدا نکرده است. آمانوف عزیز

شایعات حاکی از آن است که مدیر برنامه او شروع به فروش کرده است. در روزهای اخیر شایعه حضور این بازیکن ازبکستانی در تیم گل گهر به گوش می رسد که سرپرست تیم گل گهر آن را تکذیب کرده است. اما تصمیم به بازی نکردن در تیم استقلال، عزیز را متوجه این موضوع کرد که نه به صورت رسمی، بلکه از نظر تاکتیکی ریکاردو ساپینتو جایی ندارد و بهتر است در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تیم جدیدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید