این ستاره هالیوود مادری را قبل از شغلش در نظر می گرفت


ساعت: 12:07
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919489

مندی مور ستاره هالیوود از اهمیت سلامت روان مادر در دوران بارداری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; مندی مور ستاره هالیوود در مورد اهمیت سلامت روان مادر در دوران بارداری صحبت کرد او برخی از درس ها و تجربیات خود را به عنوان یک مادر با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

مور 38 ساله از زندگی خود با همسرش تیلور گلداسمیت و دو پسرش صحبت می کند.

مور می گوید بزرگترین و مهم ترین تفاوت کار به عنوان یک ستاره جوان پاپ و اکنون به عنوان یک مادر دو فرزند اولویت دادن به سلامت جسمی و روحی خود در حالی که ساعات طولانی کار می کند، می گوید: «من در ژوئن به دلیل بارداری قراردادم را پایان دادم. انصراف دادم چون ادامه کار با این شرایط برایم سخت بود و سلامت جنین اولویت من بود.

او در اینستاگرام نوشت: «می‌دانم که باید خانواده‌ام و سلامتی‌ام (و سلامت کودکم) را در اولویت قرار دهم و بهترین مکان برای من در حال حاضر خانه است.

مور توضیح داد: «احساس می‌کنم فصل دیگری از زندگی‌ام را پشت سر می‌گذارم و همسر و مادر خوبی بودن نیز تجربه‌ای است که باید در مقطعی از زندگی اتفاق بیفتد و از آن مراقبت شود و من به نوعی به آن شهود گوش دادم. و برای خودم وقت گذاشتم

این ستاره هالیوودی بر اهمیت توجه به مادری تاکید کرد و گفت: هر زنی که به این مرحله از زندگی می رسد باید مادری را در اولویت تمام امور زندگی خود قرار دهد.

وی ادامه می دهد: ما به عنوان یک زن خوب است نمونه هایی از زنان موفق را ببینیم که در کنار شغل خود به نقش مادری اهمیت می دهند و برای این جایگاه ارزش قائل هستند و باید با دیدن این الگوها از آنها پیروی کنیم.

وی در خاتمه بیان کرد: توجه به سلامت روان در نقش مادری بسیار حائز اهمیت است چرا که وقتی مادری روحیه خوبی داشته باشد قطعا می تواند فرزند خود را غرق محبت کند و رسالت مادر را در جامعه به انجام برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید