این ستاره همه کاره تیم ملی پرسپولیس

این ستاره همه کاره تیم ملی پرسپولیس

پس از خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و کمال سگادا نیا نیز به عنوان کاپیتان دوم این فصل این تیم انتخاب شدند. در غیاب این دو بازیکن باتجربه، وحید امیری و علیرضا بیرانوند کاپیتان های بعدی پرسپولیس خواهند بود. علیشاه، نیا و امیری با وجود اینکه از نظر تاریخی سابقه بیشتری نسبت به بیرانوند در پرسپولیس دارند و 3 کاپیتان اول این تیم هستند اما قدرت رهبری بیرانوند را چه در داخل و چه خارج از زمین ندارند.

علیرضا را به جرات می توان کاپیتان مخفی پرسپولیس در این فصل نامید. بیرانوند که دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی محسوب می شود، بارها در دیدارهای پرسپولیس به هم تیمی هایش تذکر می دهد. قبل از بازی یک دایره متحد تشکیل می دهد و بازیکنان دیگر را تشویق می کند. او در طول بازی بارها به همه بازیکنان هشدار می دهد که وظایف تاکتیکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

علیرضا به عنوان کاپیتان در رختکن پرسپولیس بازی می کند و یحیی گل محمدی به علیرضا اجازه می دهد به جای سایر بازیکنان صحبت کند. کاپیتان مخفی پرسپولیس در این فصل از نظر فنی ستاره تیمش است و با 9 کلین شیت بهترین گلزن لیگ برتر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید