بارسلونا قرارداد ستاره فرانسوی را تمدید نخواهد کرد

قرارداد عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونا اسپانیا در پایان رقابت های این فصل با تیم کاتالانی به پایان می رسد و تا به امروز تمام تلاش باشگاه کاتالانی برای تمدید قرارداد این تیم تیم ملی فرانسه بی نتیجه بود. عثمان دمبله این روزها زیر نظر ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان، عملکرد بسیار خوبی دارد، اما سران و مدیران باشگاه اسپانیایی بارسلونا دیگر برنامه ای برای ارسال پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد از این بالا ندارند. پخش کننده پروفایل

عملکرد خوب عثمان دمبله باعث شده تا برخی از هواداران کاتالونیا امیدوار باشند که مدیران و مسئولان بارسلونا برای حفظ بال ملی پوش فرانسوی تلاش خواهند کرد، اما کاتالان ها دیگر هیچ تلاشی نمی کنند و عثمان دمبله فرانسوی مشتاق تمدید قرارداد خود است. با این باشگاه یک اسپانیایی نیست. کارمندان باشگاه اسپانیایی در بارسلونا معتقدند عثمان دمبله نیز با باشگاه جدیدش قرارداد اولیه امضا کرده است.

به نظر می رسد عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه این روزها آخرین ماه های حضور خود را در کنار شاگردان ژاوی هرناندز و بازیکنان باشگاه بارسلونا اسپانیا در نیوکمپ سپری می کند و حتی این احتمال وجود دارد که این اتفاق بیفتد. بازیکن حاشیه ای فرانسوی به پایان خواهد رسید. مسابقه این فصل را از کاتالان ها جدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید