بارش باران و وزش باد در برخی استان ها / ورود سامانه بارشی به کشور در روز چهارشنبه

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795078

سازمان هواشناسی از وزش باد و بارندگی پراکنده در شرق و شمال شرق کشور خبر داد و برای استان های خزر و اردبیل افزایش نسبی دما را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز تا سه شنبه هفته جاری آسمان بیشتر نقاط کشور دارای جوی آرام و پایدار خواهد بود که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی غلظت آلاینده های هوا را به همراه خواهد داشت. در کنار.

امروز در برخی مناطق شمال شرق کشور بارش های کوتاه مدت، وزش باد و در شرق کشور وزش باد پیش بینی می شود.

رگبار شکسته همراه با رعد و برق و وزش باد شدید اواخر امروز و فردا در استان های هرمزگان، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و مرکز خلیج فارس ابرناکی پیش بینی می شود.

روز سه شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام حاکم می شود اما در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارندگی پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می شود و در استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور بارندگی ایجاد می کند. در این روز در برخی مناطق استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، بوشهر، فارس، شرق کرمان، هرمزگان و در دامنه‌های زاگرس در غرب کشور گاهی رعد و برق. پیش بینی می شود و باد شدید ارتفاعات بارش برف دور از دسترس نیست.

در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما رخ می دهد.

خلیج فارس امروز و فردا طوفانی است.

آسمان تهران امروز و فردا صاف و به تدریج غبارآلود پیش بینی می شود که بیشترین و کمترین دما در پایتخت به ترتیب 9 و 3 درجه خواهد بود.

بندرعباس امروز با حداکثر دمای 25 درجه بالای صفر گرم ترین و تبریز با حداکثر دمای یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید