بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و طوفان / آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست

ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795510

اخطاریه نارنجی رنگ تراز جوی و دریا در هرمزگان:

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به طوفانی بودن دریا و بارش شدید باران از چهارشنبه 9 دی لغایت دوشنبه 13 دی هفته آینده، استان های عزیز از کلیه فعالیت های دریایی و تردد شناورهای سبک و همچنین خودداری کنند. رودخانه های فصلی، به ارتفاعات صعود کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد حسن زاده مدیرکل بحران استانداری هرمزگان بعدازظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان از چهارشنبه هفته جاری تا دوشنبه 13 دی ماه به دلیل بدی جوی، طوفان شدید باران گاهی اوقات شاهد خواهیم بود. لحظه ای همراه با تگرگ و طوفان را ببینید.

وی با اشاره به رگبار باران همراه با رعد و برق و تگرگ و طغیان رودخانه ها گفت: در این ایام با توجه به شرایط جوی فعلی، سیلاب در معابر عمومی، طغیان رودخانه ها و لغزندگی جاده ها دور از انتظار نیست و متفاوت است. ترافیک غیر ضروری

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر سامانه بارشی گفت: این سامانه در سراسر استان و تمامی مناطق دریایی فعال خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این در این ایام به دلیل وزش باد شدید جنوب شرقی و بارندگی شدید در مناطق دریایی این امر باعث اختلال در تردد دریایی می شود. به همین دلیل از هموطنان عزیز درخواست می شود به دلیل طوفانی بودن دریا به انجام انواع فعالیت های دریایی بخصوص از ورزش های آبی با قایق های سبک خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: روز جمعه یکم دی ماه تا دوشنبه 13 دی ماه، تقویت سامانه بارشی در کل منطقه پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید