بارش ها تا اواسط هفته ادامه دارد

در جنوب اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ارتفاعات شرق خوزستان امروز سنگین‌تر است. آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها حتی در این مناطق نیز با انسداد راه های مواصلاتی مواجه خواهیم بود و به همین دلیل اخطار نارنجی به آنها داده شده است.

در جزایر شمالی خلیج فارس رگبار و رعد و برق خواهد بود و دریا مواج و طوفانی است. اوایل شب با نفوذ جریانات شمالی غرب دریای خزر، بارش ها با کاهش دما در شرق اردبیل و گیلان آغاز می شود.

امروز علاوه بر جنوب شرق در سایر نقاط کشورمان شاهد بارش باران خواهیم بود و بارش ها در شرق مازندران، گلستان، غرب فارس و نیمه شمالی بوشهر بیشتر است. جزایر خلیج فارس و سواحل بوشهر رگبار و رعد و برق و دریا در این مناطق مواج خواهد بود.

همچنین در دامنه های جنوبی البرز، نوار شرقی و جنوب کشورمان افزایش سرعت باد داریم. در نوار شمالی کاهش دما و بارش باران تا اواسط هفته ادامه دارد.

امروز در استان هایی مانند سمنان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس وزش باد شدید همراه با گرد و خاک داریم. در خصوص دما نیز می توان گفت از شنبه تا دوشنبه دمای هوای شمال کشورمان کاهش محسوسی خواهد داشت.

امروز شنبه در تهران آسمانی ابری و نیمه ابری و در بعدازظهر بارش باران و وزش باد خواهیم داشت.

بیشینه دمای هوای تهران امروز به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید