ورود سامانه جدید بارشی به کشور از بعدازظهر امروز / آغاز بارش ها در شمال و غرب کشور تا اواسط هفته


زمان: 09:04
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809488

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، بر احتمال بارش باران در اکثر استان ها تاکید کرد و نسبت به آبگرفتگی معابر و آب جاری در اکثر مناطق مرکزی شمال و غرب کشور هشدار داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و از بعدازظهر امروز احتمال بارش برف پاره پاره در استان های غربی آذربایجان غربی، کردستان و رشته کوه های البرز غربی وجود دارد.

از بعدازظهر امروز به تدریج در مناطق غربی و جنوب غربی، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، کوه‌ها و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش همراه با وزش باد شدید موقت و رعد و برق و مناطق سردسیر رخ می‌دهد. به صورت برف خواهد بود.

فردا یکشنبه با تداوم بارش ها در شمال فارس و مناطق مرکزی کشور بر شدت بارش ها در این مناطق افزوده می شود.

روز دوشنبه در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور به تدریج بارندگی و در نواحی شمال شرق کشور در روز سه‌شنبه بارش خفیف و این سامانه از کشور خارج می‌شود.

وی با توجه به وزش باد شدید در عراق در روزهای شنبه و یکشنبه از احتمال گرد و خاک در مناطق غرب و جنوب غرب کشورمان خبر داد.

وزش باد شدید روز دوشنبه در بخش‌هایی از مرکز کشور، دامنه‌های جنوب شرقی و جنوبی البرز و روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از جنوب شرقی و جنوبی البرز وزش باد و در مناطقی ایجاد گرد و خاک می‌شود.

از اوایل امروز شنبه نیمه شرقی خلیج فارس طوفانی و روز دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و روز سه شنبه علاوه بر خلیج فارس و تنگه هرمز، دریای عمان نیز طوفانی خواهد بود. طوفانی و طوفانی باش

روزهای جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر بین 6 تا 8 درجه افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

آسمان تهران امروز ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود.

گرم ترین ساعت امروز ۱۳ درجه بالای صفر و کمینه دمای فردا ۵ درجه زیر صفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید