ورود سامانه جدید بارشی از فردا بعدازظهر / آخر هفته بارانی شمال و غرب کشور


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813909

سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از بعدازظهر فردا، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در بیشتر نقاط کشور به ویژه مرکز کشور وزش باد شدید داریم که به صورت خشک باعث خیزش گرد و غبار می شود. و مناطق کویری و انتقال آن به دیگران.بخش هایی از کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شمال شرق، شرق و جنوب شرق باران، نقاطی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع در بخش‌هایی از جنوب، شمال غرب، سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی و ارتفاعات البرز برف. .

شدت بارندگی امروز برای استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان است.

سامانه بارشی صبح فردا چهارشنبه 18 اسفندماه از کار خود خارج شد و بعد از ظهر امروز سامانه دیگری از شمال غرب وارد کشور شد و در استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه ها و ارتفاعات البرز جنوبی بارندگی، وزش باد شدید موقتی را به همراه داشت. در مناطق مرتفع و سرد برف خواهد بود.

سامانه بارشی علاوه بر مناطق حاشیه غربی دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. رگبار باران در جنوب پیش بینی می شود.

روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه وزش باد شدید در مناطق مرکزی کشور خواهد بود. همچنین از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده نواحی غربی دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز به تدریج همراه با ابر متغیر همراه با وزش باد و احتمال بارش های کوتاه مدت در بعدازظهر پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید