بازبینی یحیی ستاره عجیب پرسپولیس

بازبینی یحیی ستاره عجیب پرسپولیس

یحیی گل محمدی هر چند در مصاحبه های خود تاکید کرده که نیاز به جذب دو مهاجم دارد اما در عمل با حفظ تامیروف به نوعی این پیام را به مدیران پرسپولیس داده است که فقط یک مهاجم را به خدمت بگیرند. این مشکل باعث شد در تمام روزهایی که هواداران پرسپولیس می خواستند مهاجمانی مثل پیمان بابایی و دیاباته را جذب کنند و باشگاه پرسپولیس به راحتی می توانست این بازیکنان را به خدمت بگیرد، یحیی گل محمدی این بازیکنان را رد کرد و اصرار داشت که تامیروف کارآمدتر است. از چنین مهاجمانی

حالا شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس بعد از بازی ذوب آخان در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده است و این احتمال وجود دارد که گل محمدی بخواهد مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد گل محمدی انتخاب کرده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه مورد نظر است.

این شایعه از آنجایی شکل گرفت که تامیروف در بازی با ذوب آخان عملکرد ضعیفی داشت و حمله سایبری جدیدی علیه این بازیکن ازبکستانی شکل گرفت و به نظر می رسد همین موضوع باعث شده تا یحیی گل محمدی در 12 ساعت گذشته به نتیجه برسد. که مهاجم جدید جای تامیروف.

حال باید دید آیا این شایعات صحت دارد و گل محمدی علاوه بر آوردن لوکادیا یک مهاجم خارجی دیگر می خواهد یا به همکاری با تمیروف ادامه می دهد.

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید