پخش مجدد «شبکه زنان مخفی»/ درخواست ساترا برای بازبینی کل قسمت ها؟

پخش مجدد «شبکه زنان مخفی»/ درخواست ساترا برای بازبینی کل قسمت ها؟

جواد نوروزبیگی تهیه کننده «شبکه زنان مخفی» نیز این قطعی را تایید کرده و معتقد است که پاسخ در خصوص علل این مشکل مربوط به بستر پخش است و مسئولان پلتفرم صدا و سیما با وجود پیگیری های بعدی پاسخی رسمی اعلام نکرده اند. بالا

ایسنا: سریال «شبکه مخفی زنان» پس از انتشار قسمت شانزدهم خود در شبکه نمایش خانگی از دوم آذرماه بار دیگر قطع شد. اتفاقی که برخی رسانه ها از آن به «ایست» تعبیر کردند. با این حال معاون مصرف و تنظیم اجتماعی ساترا درباره دلایل این اتفاق و سرنوشت ادامه این سریال توضیحاتی ارائه کرد و تاکید کرد: مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد. و مشکلات پیش آمده باید با تعامل با تریبون حل شود و اجازه گفت و گو داده شود.»

سریال «شبکه زنان مخفی» پس از پخش قسمت شانزدهم لغو شد و پس از گذشت دو هفته از زمان مذکور، بستر پخش هیچ توضیحی درباره دلایل این موضوع به مخاطبان نداد.

پس از پیگیری های انجام شده جواد نوروزبیگی، تهیه کننده «شبکه زنان مخفی» نیز این قطعی را تایید کرد و معتقد است که پاسخ در خصوص دلایل این مشکل مربوط به بستر پخش است و دست اندرکاران شبکه پخش اعلام نکرده اند. با وجود پیگیری ها پاسخ رسمی

پخش «شبکه راز زنان» متوقف نمی شود

سپس به سراغ مسئولان سازمان جهانی تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری رفتیم و محمدصادق افراسیابی – معاون مصرف و تنظیم اجتماعی ساترا – در گفتگویی درباره دلایل قطعی پخش این سریال گفت: علیرغم برخی اظهارنظرها. در فضای مجازی باید بگوییم که در هفته جاری نشست مشترکی بین معاونت نظارت بر سترا و مدیران نماوا برگزار و درباره ادامه پخش «شبکه زنان مخفی» تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست شنیدن نظرات طرفین در خصوص حفظ جذابیت سریال و نکات محتوایی ساترا است تا در نهایت خیلی زود شاهد ادامه پخش این سریال از شبکه نماوا باشیم. به عنوان یکی از پلتفرم های دارای مجوز ساترا (سازمان تنظیم صدا و تصویر) برای حضور در فضای مجازی.

افراسیابی یادآور شد: قبلا هم گفته بودیم و تاکید می کنیم که روند بازجویی از بازیگران سریال ها مشخص است و ساترا فقط در چارچوب ضوابط و مقررات نظارت بر محتوا دارد و در مورد بازیگران و بازیگران نیز طبق روال و استعلام استعلام صورت می گیرد. نتیجه هر چه باشد، ساترا آن را در نظر خواهد گرفت.

افراسیابی در پایان گفت: برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» مشکل جدی وجود ندارد و قطعاً با تعامل با تریبون و گفت وگو مسائل مطرح شده حل می شود.

درخواست ساترا برای بررسی کامل قسمت ها؟

سینما دیلی نیز در این باره نوشت: طبق روال همیشگی این سریال قرار بود بعدازظهر جمعه روی آنتن برود اما با گذشت دو روز هنوز قسمت بیست و یکم این سریال در دسترس نیست. با توجه به پخش «پاییز» بعید است اجرای حمید فرخ نژاد برای پخش این سریال مشکل ساز شود و شنیده می شود ساترا مجوز این سریال را منوط به بررسی تمامی قسمت ها کرده است.

سریال «شبکه مخفی زنان» از زمان انتشار در برخی موارد با وقفه مواجه شده است که تردیدهایی را درباره توقف یا توقیف این سریال در برخی رسانه ها و فضای مجازی ایجاد کرده است. اما تاکنون تعامل ساترا، تهیه کننده و پلتفرم پخش به روندی منجر شده که منجر به ادامه قسمت ها شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «وزارت فرهنگ و هنر در سال 1310 تصمیم به ایجاد انجمن زنان برای رقابت با تشکل های مشابه و حذف آنها گرفت. از میرزا محمود زنبورکچی از مقامات ارشد اداره احوال کشور دعوت شد تا به همراه دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس بهره برداری از مرکز را بر عهده بگیرد.

در این سریال بازیگرانی چون لیلا خاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شکایق دگان، مونا فرجاد و … به ایفای نقش می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید