بازتاب آموزش جدید ایران در رسانه های اسرائیل: قدرت پهپادهای ایران روز به روز بیشتر می شود!

بازتاب آموزش جدید ایران در رسانه های اسرائیلی: قدرت هواپیماهای بدون سرنشین ایران روز به روز افزایش می یابد!

روز جدید در یک گزارش تلویزیونی آمده است که ایران دومین رزمایش دفاع هوایی را با بمب افکن، پهپاد و موشک های هدایت شونده لیزری آغاز کرده است. باید اذعان داشت که قدرت پهپادهای ایران به عنوان یک نیروی نظامی متعارف روز به روز در حال افزایش است و این کشور در حال تبدیل شدن به یکی از بالاترین نیروهای منطقه در این عرصه است.

رسانه های اسرائیلی صهیونیست تایمز با استناد به رزمایش اخیر در ایران نوشتند: در این گزارش آمده است که تعداد زیادی بمب افکن ، جنگنده ، مهاجم و پهپاد شناسایی در این مانور شرکت کرده و از سلاح های سنگین از جمله موشک های هدایت لیزری استفاده خواهند کرد.

بازتاب آموزش جدید ایران در رسانه های اسرائیلی: قدرت هواپیماهای بدون سرنشین ایران روز به روز افزایش می یابد!

این مانور یک هفته پس از برگزاری مانور سالانه پدافند هوایی ایران در منطقه کویری مرکزی کشور با حضور ارتش و رزمندگان سپاه انجام می شود.

ایران مرتباً چنین تمرین‌هایی را انجام می‌دهد و می‌گوید که آمادگی رزمی سربازان را ارزیابی می‌کند و توانایی‌های نظامی کشور را نشان می‌دهد.

اگرچه همه نگران توانایی های هسته ای ایران هستند ، اما باید اذعان داشت که قدرت هواپیماهای بدون سرنشین ایران به عنوان یک نیروی نظامی متعارف هر روز در حال افزایش است و در این منطقه به یکی از بالاترین نیروهای منطقه تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید