بازدید از 6 غرفه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای تعاون روستایی کشور

وی افزود: این نمایشگاه محصولات کشاورزی و پایانه هوشمند مبادله محصولات کشاورزی ایران از سوم خردادماه در تهران، داک امین آباد آغاز به کار کرد و تا پایان امروز ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه 120 متر مربع از فضای نمایشگاهی به شبکه تعاونی های روستایی استان قزوین اختصاص یافته است، گفت: در این نمایشگاه تعاونی های روستایی زنان تاکستان، بوئین زهرا و اردبیلیک حضور خواهند داشت.

رحمانی گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تشکل ها و تعاونی ها خواهد بود تا بتوانند محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند تا با بزرگترین طرح هوشمند فروش محصولات کشاورزی ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: امروزه نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای همفکری فراهم می کند، این امکان وجود دارد که شرکت های مختلف با مراجعه به این مکان ها نظرات متفاوتی را در مورد محصولات و کالاها ارائه دهند تا تولیدکننده با سهولت بیشتری نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: خوشبختانه در حاشیه این نمایشگاه موفق به برگزاری نشستی با تعاونی های روستایی همدان شدیم تا بتوانیم با توزیع هوشمند محصولات کشاورزی از طریق استارت آپ ها، واسطه ها را از زنجیره مصرف حذف کنیم. یو پی اس.”

رحمانی اذعان داشت: حذف واسطه ها از زنجیره مصرف می تواند گامی مثبت به نفع «مصرف کنندگان و کشاورزان» باشد.

وی در پایان گفت: ظرفیت ها و محصولات تعاونی های روستایی نیاز به ارائه بیشتر دارد و امیدواریم بتوانیم هر ساله این فرصت ها را فعالانه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید