بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه توانمندی نیروی دریایی سپاه/ آنچه امروز به کشور قدرت داد اراده فولاد است

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800375

آیت الله رئیسی با حضور در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: تا زمانی که این روحیه انقلابی و بسیجی است دشمن کاری از دستش برنمی آید، آنچه امروز به کشور قدرت داد اراده پولادین است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح جمعه در سفر به استان هرمزگان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه یکم دریایی بازدید کرد و از فرماندهان و کارکنان این یگان تشکر کرد. گفت: این نمایشگاه ثابت کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نمی شود.

او گفت: “اقدامات شما بهترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.” آنچه در این نمایشگاه به چشم می خورد نمادی از توانایی و اقتدار برای سپاه پاسداران و کشور است.

22e8b600 fb86 4b9f ab80 cdfc44f0c8fd خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه در هیچ صنعت دیگری محدودیتی برای تحریم های نظامی و هسته ای وجود ندارد، گفت: اما با وجود این تحریم ها، بیشترین پیشرفت را در این زمینه داشته ایم.

رئیسی با اشاره به اراده و توانمندی قوی در ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا زمانی که این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن کاری از دستش بر نمی آید. آنچه امروز به کشور قدرت داد اراده فولاد است.

4bbec404 58fb 4c70 b4f5 4fd786312c34 خبر خاکستری


وی افزود: امروز مردم از امنیت کشور در بخشهای مختلف راحت هستند چرا که هیچ حرکتی از چشم دلاورمردان نیروهای مسلح پنهان نیست.

رئیس جمهور گفت: این احساس امنیت ناشی از اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است. ارتش و سپاه در دل مردم است و مردم ارتباط بسیار نزدیکی با نیروهای مسلح دارند.

d298938a 2eb7 44e2 b6b3 acb3bfc5fb73 خبر خاکستری

آیت الله رئیسی در این بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه در یک سال و نیم گذشته از جمله پهپاد، سامانه موشکی، سامانه جنگلی، سامانه موشکی، سامانه موشکی و سامانه اژدر، تجهیزات زیرزمینی، سامانه موشکی، سامانه های موشکی و… بازدید کرد. کشتی‌های تندرو و پرنده از نزدیک در جریان پیشرفت ناوگان سپاه قرار گرفت که این کار کاملاً توسط کارشناسان داخلی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید