نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال رسیدن به نقاط اوج در تکامل قدرت است

ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793943

فرمانده کل سپاه گفت: ورود فناوری های جدید نشان می دهد که ناوگان سپاه به نقاط درخشانی در توسعه توان خود رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار سرلشکر امروز در حاشیه دومین روز از رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 که در سواحل خلیج فارس و منطقه عمومی وسیع جنوب کشور برگزار می شود. حسین سلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودیم گفت: اوج تلاش و اقدامات برادران نیروی دریایی سپاه کیفیت، کارایی و دقت سامانه ها است.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که هم پهپادهای نیروی دریایی سپاه از فواصل مختلف اهداف را مورد اصابت قرار می دهند و هم موشک های بالستیک به گونه ای که نیروهای جدید و موشک های کروز اهداف از پیش تعیین شده را در فواصل مختلف و در شرایط مختلف با دقت 100 درصد مورد اصابت قرار می دهند. قرار دادم.

سرلشکر سلامی دقت در اصابت به اهداف، انعطاف پذیری در بردهای مختلف و قابلیت عمل همزمان بر روی اهداف ثابت یا متحرک را از ویژگی های بارز این مرحله از سیره پیامبر اعظم (17) برشمرد و گفت: در دو روز اخیر در نیروی دریایی ارتش. من پرش در قدرت دفاعی را دیدم.

فرمانده سپاه در پایان تاکید کرد: ورود فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی و فناوری استفاده از پهپادها در اعماق مختلف و موشک‌ها در بردهای وسیع با دقت قابل‌قبول نشان می‌دهد که ناوگان سپاه در حال رسیدن به نقاط درخشان در سیر تکاملی خود است. قدرت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید