بازماندگان پس از سود سهام چه می کنند؟

بازماندگان پس از سود سهام چه می کنند؟

حسین قشمی مدیر پرداخت سود سهام شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص پرداخت سود سهام عدالت افرادی که در دوره های گذشته این سود را دریافت نکرده اند، توضیح داد.

مدیر پرداخت سود شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افرادی که در دوره های گذشته سود سهام عدالت واریز نشده اند می توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی خود در لیست سپرده جدید قرار گیرند.

حسین قشمی افزود: شرکت سپرده گذاری صندوق مرکزی سود سهام عدالت را از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می کند و در صورت بروز مشکل در حساب شبایی افراد، مبلغ واریز شده عودت داده می شود و تا زمان اصلاح حساب مذکور، واریز می شود. هیچ کنترلی بر آن نیست سپرده موفق او در دست ما نیست. این شرکت در چند مرحله، برنده‌هایی را به حساب افرادی که برنده نشده بودند واریز می‌کرد، اما برخی از آنها برگردانده شد و واریز نشد.

وی افزود: برای این منظور سهامدارانی که طی دو سال گذشته موفق به دریافت سود سهام نشده اند نسبت به اصلاح شماره شبایی نامعتبر خود اقدام کنند.

قشمی ادامه داد: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، کهنه، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت از مهمترین دلایل واریز نشدن سود به حساب جمعی از سهامداران محترم سهام عدالت است.

وی بیان کرد: در خصوص اطلاع رسانی دلایل عدم واریز سود به حساب برخی از سهامداران، بانک های عامل پس از طی مراحل واریز سود، گزارش واحدی را برای شرکت ما ارسال نمی کنند و به همین دلیل پاسخگویی به سهامداران با مشکل مواجه می شود. ، اما با این وجود همکاران مرکز تماس CDP سعی کرده اند سیگنال ها را یکسان کرده و حداکثر جهت را در پاسخ به این بستگان ارائه دهند.

مدیر سپرده گذاری مرکزی پرداخت سود افزود: به طور کلی پرداخت سود سهام عدالت منوط به سپرده گذاری سود توسط شرکت ها است، اما برای افرادی که در دوره های گذشته هیچ سودی پرداخت نشده اند فرصت وجود دارد تا مشکلات را با بانک اصلاح کنند. حساب در لیست سپرده های جدید افزایش یافته است

به گفته وی، مرکز تماس سپرده مرکزی با شماره 1569 آماده پاسخگویی به ذی نفعان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید