بازنشستگان از افزایش جزئی عیدی گلایه دارند

بازنشستگان از افزایش جزئی عیدی گلایه دارند

روز جدید : رئیس کانون بازنشستگان سالخورده تهران گفت: حجم عیدی که برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بسیار ناچیز است و به دلیل شرایط بد اقتصادی جوابگوی هیچ یک از نیازهای آنها نیست.

علی دهگان کیا در خصوص پرداخت شناسنامه به مستمری بگیران و مستمری بگیران گفت: قرار است جلسه ای در این خصوص تشکیل شود و اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مستمری و مدت واریزی دقیق مشخص شود.

علی دهگان کیا گفت: سال گذشته یک میلیون و 500 هزار تن عیدی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود که امسال این رقم بسیار اندک به یک میلیون و 600 هزار تن افزایش یافته است البته برای هر شوهر 400 هزار تن و 150 هزار تن که به ازای هر فرزند تحت تکفل به این مبلغ اضافه می شود. .

وی با اشاره به اینکه 3.5 میلیون مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: به اکثر مستمری بگیران همان یک میلیون و 600 هزار تن داده می شود زیرا بسیاری از آنها بازماندگان، مستمری بگیر و تنها هستند.

رئیس کانون بازنشستگان سالخورده استان تهران گفت: سال گذشته علاوه بر یک میلیون و 500 هزار تن، یک میلیون و 200 هزار تن برای جذب بازنشستگان پرداخت شد و امسال نیز با توجه به شرایط معیشتی مردم، در نظر داریم مشاوره های لازم را به بازنشستگان ارائه کنیم. بخش. حداقل مانند سال گذشته که امیدواریم پیشرو باشد، انجام دهید.

دهقان کیا گفت: حجم عیدی که برای امسال در نظر گرفته شده جوابگوی هیچ یک از نیازهای بازنشستگان و خانواده آنها نیست، بنابراین این افراد خواهان افزایش تاج هستند تا در ایام عید ترافیکی وجود نداشته باشد و شرمنده فرزندان و خانواده خود باشند. . “انجام ندهید.

وی گفت: انتظار داشتیم دولت با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان بسیار پایین است، مبلغی متفاوت از عیدی و بیشتر از شاغلان در نظر بگیرد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

دیدگاهتان را بنویسید