بازگشایی راه دسترسی 112 روستای برف گیر سوادکوه

ساعت: 22:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802583

عینولا طالبی با اشاره به محاصره 119 روستای شهرستان سوادکوه به دلیل بارش برف، گفت: از صبح دیروز راه دسترسی 112 روستا به طور کامل باز و 7 روستا در دست ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عین الله طالبی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از بکارگیری 36 دستگاه و تجهیزات شامل 14 دستگاه لودر، چهار دستگاه گریدر، چهار دستگاه تراکتور، دو عدد حبوبات و 8 دستگاه برف روب برای برف روبی و آب شدن برف خبر داد. در سوادکوه 2 روز گذشته پدر به وی گفت: با این دستگاه ها 60 کیلومتر از محور اصلی و 294 کیلومتر از سکوی مسدود شده بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 171 روستای این شهرستان، 119 روستا مسدود برف است، خاطرنشان کرد: راهبر معادن از صبح دیروز تاکنون دسترسی به 112 روستا را به طور کامل باز کرده و 7 روستا نیز در دست ساخت است.

فرماندار سوادکوه گفت: شب گذشته معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استان از محور سوادکوه بازدید میدانی داشتند. حل شد.

این مسئول با ارزیابی سپاه، نیروی انتظامی، بسیج سازندگی، پلیس راه، راهداری، بخشداری، شهرداری، هلال احمر، البرز مرکزی، معادن، اسکلت چوبی، برق، آبفا و گاز، افزود: با هم از بحران خارج شدیم.

طالبی به وسعت شهر سوادکوه و صعب العبور بودن محلات اشاره کرد و گفت: سازهای شهر پاسخگوی بحران این شهر نبوده و ماموران شهرداری کیسه های نمک را بر دوش خود حمل می کنند تا تمام مناطق شهر را پوشش دهد.

وی افزود: یخ زدایی، برف روبی تا پاکسازی کامل جاده ها و نمک پاشی ادامه دارد. لازم به توضیح است تعدادی از روستاها در مناطق مرتفع خالی از سکنه قرار دارند و در این شرایط بازگشایی مناطق خالی از سکنه در دستور کار نیست. “

فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان گفت: در 2 روز گذشته مسافران اسکان و بسته های پذیرایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید