بازگشت بیش از 800 واحد تولیدی راکد در چرخه تولید

زمان: 01:32
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778683

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی گفت: بر اساس آخرین آمار ، از 8600 واحد تولیدی راکد در کشور ، 830 واحد تولیدی از ابتدای سال به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رسولیان با اعلام این خبر در تیتر امشب شبکه خبر ، افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور بر بازگشت واحدهای صنعتی به چرخه تولید کشور ، پس از بررسی شرایط فعلی آنها. و راه حل ها

یکی از اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان مهمان دیگر این گفت وگو درباره مشکلات واحدهای صنعتی گفت: باید به مشکلات واحدهای صنعتی به گونه ای دیگر نگاه کنیم؛ در حالی که این مشکلات در واحدهای صنعتی وجود دارد. یعنی ابتدا باید موانع تولید را برداریم ، سپس بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید را در نظر بگیریم.

دیوید نود فراهانی افزود: قوانین تحمیلی به جای حذف موانع بیشتری در تولید ایجاد می کند.

یکی از اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس نیز به یکی از مشکلات مهم واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ پرداخت و گفت: یکی از مشکلات مهم کشور ما این است که عمر دستگاه های دولتی به عمر تولید بستگی ندارد. شرکت های در چرخه تولید سنگ. «شروع کنید، برعکس، سود این دستگاه ها چرخاندن واحد تولیدی و جریمه این واحد نیست.

محسن زنگنه تاکید کرد: از دولت جدید انتظار داریم قوانین را به گونه ای تغییر دهد که این رویه برعکس شود و منفعت دستگاه های دولتی چرخاندن چرخ تولید باشد.

منبع: رادیو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید