بازگشت محدودیت های کرونا به مازندران/ رامسر قرمز شد

ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804618

بر اساس آخرین رنگ تاج، یک شهر مازندران قرمز، ۶ شهر نارنجی، ۱۴ شهر زرد و یک شهر تاج آبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق آخرین نسخه نرم افزار ماسک; رنگ قرمز به نقشه تاج مازندران بازگشت و بر این اساس رامسر قرمز شد و میاندرود تنها شهر آبی استان است.

طبق آخرین رنگ بندی تاج، یک شهر قرمز، شش شهر نارنجی، ۱۴ شهر زرد و یک شهر آبی است.

بر اساس آخرین به روز رسانی رنگ های اکلیلی در مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۱۲ بهمن ماه رامسر در رنگ های قرمز، بهشهر، نکا، ساری، سوادکوه، بابل و آمل در رنگ نارنجی و گلوگاه، قائمشهر، سوادکوه شمال، سیمرغ، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت و تنکابن به رنگ زرد و میاندورود تنها شهرهای دارای وضعیت آب در کرونیان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال محدودیت های یک هفته ای برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا در استان، تمامی مدارس و دانشگاه های شهرهای زرد و نارنجی فعال هستند. یک هفته تعطیل است “

کاسم اویس افزود: کلاس ها در شهرهای دارای رنگ آبی به دلیل مجاورت شهرها نیز به صورت ترکیبی با حضور حداقلی دانش آموزان به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تالارها به مدت یک هفته تعطیل و رستوران ها فقط در این مدت باز هستند.

اویس خاطرنشان کرد: خانواده ها برای واکسیناسیون کودکان 9 تا 12 ساله هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز خدمات تلفیقی روستایی و در مناطق شهری به مراکز اجتماعی و مراکز جامع شهری مراجعه کنند.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل بهداشتی واکسن های مناسب برای این گروه سنی سینوفارم و پاستوکوکس است که در دو نوبت تزریق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید