بازیافت بیش از 70 درصد زباله های یزد با خط تصفیه زباله شهری


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900939

سیفی رئیس شورای شهر یزد گفت: با بهره برداری از خط 300 تنی فرآوری زباله های شهری بیش از 70 درصد زباله های شهر یزد به محیط زیست بازگردانده و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزالله سیفی ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از خط 300 تنی فرآوری پسماندهای شهری و افتتاح دو دستگاه تریلر سمی پیشرفته در یزد اظهار داشت: زباله ها بیشتر جمع آوری و بازیافت می شوند. برای کمک به محیط زیست، شهر تمیزتر و زیباتر خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: برای بازیافت تخصصی هرچه بیشتر باید مقدمات، تجهیزات و امکانات فراهم شود تا بازیافت کامل انجام شود و هم اکنون با راه اندازی فرآوری زباله های شهری 300 تنی. خط، این کار به طور فزاینده ای تخصصی خواهد شد.

وی افزود: شهرداری یزد از سال های اخیر به دنبال چنین دستگاه فرآوری بوده و هم اکنون از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای یک دستگاه فرآوری بهره با هزینه ای بالغ بر 26 میلیارد استفاده شد.

سیفی با بیان اینکه برای تفکیک زباله های مرطوب و تبدیل آن به کود به چنین اعتباری نیاز است، گفت: با بهره برداری از این دستگاه بیش از 70 درصد زباله ها به محیط زیست بازمی گردد و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: شورای اسلامی شهر یزد نیز در ادامه این مسیر همکاری و همکاری لازم را دارد که نیازمند اعتبار، برنامه ریزی و خرید تجهیزات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید