بازیکنان استقلال در سطح این تیم نیستند

بازیکنان استقلال در سطح این تیم نیستند

مسعود معینی درباره شرایط استقلال در هفته های اخیر گفت: به نظر من تیم استقلال امسال تفاوت زیادی با دوره های قبل لیگ به خصوص دوران مجیدی داشته است. ساپینتو با سبک مربیگری خاصی در استقلال حضور دارد و روشش متفاوت است.

وی افزود: اتفاقاتی که در تمرینات می افتد جای خود را دارد اما نقش اصلی مربی در روز مسابقه مشخص می شود. فشار زیادی روی او است چون استقلال قهرمان است و همه دوست دارند دوباره جام را ببرند. در مدتی که در تیم بود نتوانست هماهنگی ایجاد کند. بازیکنان تیم هماهنگ نیستند. برخی از بازیکنان در سطح استقلال نیستند و استقلال یکپارچگی می خواهد. این عدم صداقت در مقاطع مهمی به استقلال ضربه زد.

معینی با انتقاد از شرایط فعلی لیگ تصریح کرد: لیگ ما صراحتا از نظر کیفی با لیگ های برتر فاصله دارد. علت نیز نتیجه است. چه در انتهای جدول چه در بالای جدول، همه به برد و نتیجه فکر می کنند. این اتفاق می افتد که بازیکنان انگیزه ندارند. اصلا اجراهای جذابی نمی بینیم. من هنوز استقلال را به عنوان این تیم قدرتمند و قدرتمند ندیده ام. هر تیمی شکست دارد. به لیورپول نگاه کنید که قهرمان لیگ برتر انگلیس و اروپا شد اما به یکباره مسیر عجیبی به خود گرفت. آبی ها هم افت کردند. البته الان چندتا پیاپی بردند.

پیشکسوت آبی ها چندان به قهرمانی استقلال امیدوار نیست و می گوید: به شخصه خیلی به آینده خوشبین نیستم. استقلال با سپاهان فرق دارد. آبی ها بازیکنان مورد نیاز خود را ندارند. به مورایش دیگر مربی پرتغالی لیگ نگاه کنید که تیمش چه نمایشی دارد. ساپینتو هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. پیروزی های استقلال به دلیل مشکلات بود و با برنامه ایجاد نشد. سپاهان و پرسپولیس را ببینید. پرسپولیس برنامه داشت اما در استقلال آن مشکل را ندیده ایم و احساس نمی کنم سرمربی برای هر دقیقه برنامه ندارد.

معینی بالاخره گفت: استقلال همیشه باید بالای جدول باشد. پرسپولیس هم همینطور. اگر یک تیم سقوط کند و دیگری قوی باشد، به خوبی زمانی نیست که هر دو در اوج هستند. به فوتبال کمک می کند. همه ما انتظار یک نمایش قوی را داریم و فکر می کنم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دست و پنجه نرم خواهد کرد. استقلال به بازیکنان مطرحی نیاز دارد، هرچند می دانیم آنها مشکلات مالی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید