باشگاه ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال صبور باشند/ به سوئیس سفر نمی کنم!


ساعت: 19:08
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885420

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه باشگاه ها باید صبور باشند و تیم ملی را درک کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد مجدی در مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: امسال سال جام جهانی است و به همین دلیل تغییراتی در لیگ خواهیم داشت. لطفا همه لطفا تیم ملی را درک کنید. می دانیم سخت است که چندین هفته رقابت داشته باشیم و سپس تیم ها به تعطیلات 15 روزه بروند. از باشگاه ها صبر می خواهیم تا هماهنگی بین فدراسیون فوتبال و باشگاه ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: ماه گذشته در خدمت بسیاری از مدیران باشگاه بودیم و این را به مردم عزیزمان گفتم. بگذارید این بحث های داوری بین مدیران و درون خانواده حل شود و به زمین بازی کشیده نشود.» در نیم فصل جدید ممکن نیست، تیم ها باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند.

مجدی تصریح کرد: تا زمانی که VAR وارد فوتبال ما نشود، از نمایندگان باشگاه می خواهم اجازه دهند داوران ما با هماهنگی با مدیران و بازیکنان خود آنچه را که در نظر دارند انجام دهند. یقیناً اگر اشتباهی صورت بگیرد، سهوی خواهد بود. ما باید به آنها آزادی عمل بدهیم تا قضات بتوانند آنچه را که درست است انجام دهند و خشونت کاهش یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: متأسفانه شاهد خشونت بیشتر در زمین چمن هستیم و این خشونت حتی به رشته های دانشگاهی مانند بسکتبال و والیبال نیز سرایت کرده است و اگر رهبری داشته باشیم می توانیم از طریق فوتبال خشونت را کاهش دهیم و اگر خشونت کاهش پیدا کند. در فوتبال و فوتسال قطعا خشونت در سایر زمینه ها نیز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین پس از پایان مراسم در جمع خبرنگاران گفت: چون به انتخابات نزدیک هستیم من هم کاندید هستم و باید شرایط برای همه یکسان باشد، نمی توانم صحبت کنم. شرمنده همه دوستانم هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نه!

وی درباره مراسم قرعه کشی گفت: قرعه کشی بسیار خوبی بود.

مجدی درباره قول خود مبنی بر معرفی VAR و اینکه آیا چنین چیزی برای نیم فصل دوم امکان پذیر است، گفت: خدا کمکمان کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید