سوئیس نرفتم چون کار برای فدراسیون بود/ صادقانه در انتخابات شرکت می کنم!


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890394

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کار فدراسیون مانده بود و به همین دلیل ترجیح دادم کامرانی فر به سوئیس برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد مجدی پس از شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره علت سفر نکردن خود به سوئیس گفت: برای فدراسیون کار باقی مانده بود. جلسه تبریز بود و جلسه دیگری که باید به آن می رسیدیم. ترجیح دادم فقط دبیر کل در سوئیس حضور داشته باشد و خودش به امور مربوط به فدراسیون بپردازد.

وی در خصوص انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و اینکه فکر می کند این انتخابات عادلانه بوده است، گفت: از نظر انصاف می گویم از 37 نفر اعضا همه اعضا حضور داشتند و همه رای دادند. حالا اگه کسی رای نداده برات آرزوی موفقیت میکنم. من به آقای ششگلانی تبریک می گویم و برای ایشان در چهار سال آینده آرزوی موفقیت دارم.

میرشاد مجدی در پاسخ به این سوال که اگر در انتخابات 17 شهریور ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد آیا با دراگان اسکوچیچ ادامه خواهد داد، تصریح کرد: من درباره تیم ملی و انتخابات صحبت نمی کنم. اگر من صحبت کنم، سایر نامزدها فکر نمی کنند منصفانه است.

«ظاهرا صحبت از این است که انتخابات در فدراسیون فوتبال بدون تنش باشد. آیا این سوال باعث سانسور انتخابات نمی شود؟، رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: سعی می کنم صادقانه در انتخابات شرکت کنم.

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید