باند 4 نفره سارقان ساختمان های نیمه ساز درشاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه:

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از انهدام باند 4 نفره سارقان ساختمان های نیمه ساز و مشاعات مجتمع های مسکونی با 8 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال ازساختمان های در حال ساخت و مشاعات مجتمع های مسکونی در سطح شاهین شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش شبانه روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی، 4 سارق در این خصوص شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در چند عملیات ضربتی در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه های سارقان گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات تکمیلی، به 8 فقره سرقت ساختمان های نیمه ساز و مشاعات مجتمع های مسکونی شهروندان در سطح شاهین شهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید