دستگیری باند 5 نفره سارقان دوچرخه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 5 نفره که در زمینه سرقت دوچرخه فعالیت می کردند در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهمان به 16 فقره سرقت خبر داد .


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس ماموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه  موفق اعضای باندی که اقدام به این گونه سرقت ها می کردند را شناسایی کنند.

وی افزود : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و بدست آوردن هویت اصلی متهمان طی هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه آنان اعزام وطی یک عملیات ضربتی اعضای این باند که 5 نفر بودند را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به سرقت 16 دستگاه دوچرخه اقرار کردند اظهار داشت: با راهنمایی سارقان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و طی یک عملیات ویژه دستگیر و با تکمیل شدن پرونده تمامی متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی در خاتمه  گفت:  شهروندانی که دوچرخه آنها در محدوده کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به سرقت رفته می توانند برای شناسایی اموال خود به این کلانتری مراجعه کنند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید