شناسایی و دستگیری باند سارقان منازل و خودروها در خوزستان

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784124

صادق مرادی از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح منازل و خودروها در چند شهر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی گفت: بلافاصله قرار قانونی برای وی صادر شد.

وی ادامه داد: با اقدامات قضایی، امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و تعقیب و گریز جدی پلیس، پس از مدت کوتاهی ماموران اداره مبارزه با سرقت مسلحانه استان دو سارق را در شهرستان ماهشهر شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی از اهواز. در اقدامی موفق به دستگیری دو متهم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی افزود: از این افراد دو قبضه کلت کمری، 64 قبضه کلت کمری، سه تیغه چوبی، یک قبضه سلاح شکاری، پنج دستگاه تلفن، 35 لیتر مشروبات الکلی و … کشف و ضبط شد.

رئیس قاضی خوزستان خاطرنشان کرد: متهمان دارای سابقه طولانی بوده و به چندین فقره سرقت مسلحانه، نمایش سلاح، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و سرقت اعتراف کردند و در حال حاضر با دستورات لازم بازداشت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با هشدار به متخلفان امنیت و آسایش شهروندان گفت: مجرمان بدانند که سرقت یا تخطی از نظم و قانون به اشد مجازات خواهد رسید و همگی توسط مراجع قضایی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و مجریان قانون نیز با آنها برخورد خواهند کرد. گرفتار قانون

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید