بانک صادرات ایران به 157 هزار نفر وام پرداخت کرده است


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1904045

بانک صادرات ایران در نیمه نخست امسال بیش از 157 هزار وام به ارزش 135 هزار میلیارد ریال به متقاضیان سراسر کشور پرداخت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک از ابتدای فروردین تا اواسط مهرماه سال جاری با پرداخت 135 هزار و 54 میلیارد ریال وام به 157 هزار و 591 متقاضی واجد شرایط، نقش سازنده خود را در بهبود وضعیت سلامت ایفا کرده است. معیشت و اقتصاد خانواده ها در سراسر کشور و انجام مسئولیت های اجتماعی.

این بانک برای تقویت اقتصادی خانواده ها و کمک به تشکیل خانواده و داشتن استقلال شغلی و معیشتی با تقویت بنیه مالی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها همچنان به طور جدی در دستور کار پرداخت وام قرض الحسنه است.

این تسهیلات در نیمه اول سال جاری در قالب وام ازدواج و تهیه جهیزیه، مشاغل خانگی برای داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تولد فرزند، ایجاد اشتغال برای داوطلبان تحت پوشش بنیاد برکت، استخدام زندانیان، ستاد دیه، وام پایه برای معرفی شدگان نهاد ریاست جمهوری، ایجاد نیروگاه خورشیدی، نوسازی حمام روستا و … به داوطلبان پرداخت شده و روند پرداخت ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید