بانک های عامل ملزم به پیروی از دستورالعمل بانک مرکزی هستند

استاندار فارس:

استاندار فارس با تاکید بر اینکه ساخت خانه های شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: سایر بانک های عامل نیز باید همانند بانک مسکن برای پروژه های ساخت مسکن خود طبق دستورالعمل بانک مرکزی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن استان ضمن تاکید بر اینکه ساخت خانه های شخصی از جمله ساخت خانه در قالب جهش مسکن ملی از اهمیت بالایی برخوردار است. حرکت، وی گفت: سایر بانک های عامل باید بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی باشند. مانند بانک مسکن در پروژه های ساخت مسکن خود اقدام کنند.

استاندار فارس گریزی همچنین از تامین آب و برق برای ساخت پروژه های مسکن نهضت ملی مسکن در سایت های مختلف خبر داد و افزود: دو فاز برای تامین آب و برق در نهضت ملی مسکن برجسته شده است. نهضت در مرحله اول تامین این دو رسانه برای شروع ساخت منازل و در مرحله بعد خانه هایی که تکمیل و آماده تحویل هستند باید برق و آب تامین شود. تحویل ماژول ها به هیچ عنوان به دلیل کمبود آب و برق به تاخیر نیفتد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آماده سازی زمین باید بدون افزایش سربار و بدون کسب سود انجام شود، تصریح کرد: بنیاد مسکن بر اساس رسالت ذاتی خود باید زمین های نهضت ملی مسکن را برای ساخت مسکن بر اساس قیمت تمام شده آماده کند.

در این جلسه عملکرد فرمانداران شهرستان در اجرای طرح جهش ملی مسکن و مشکل تعاونی مسکن کارکنان زندان، اتحادیه مسکن نفت منطقه جنوب، تعاونی مسکن سد و سیما، مسکن فرهنگیان تعاونی منطقه 2 شیراز و تعاونی مسکن فرهنگیان قلم و اندیشه بررسی و راهکارهای رفع مشکلات این تعاونی ها رعایت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. همچنین اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه آب و فاضلاب ارائه و اقدامات لازم برای برق دائمی پروژه های آماده افتتاح در سال 1402 به مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس ارائه شد.



آیا این خبر مفید بود؟