بانک های کردستان در ماموریت خود شکست خورده اند


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810372

گلایه نماینده کردستان از توزیع وام های بانکی؛

محسن فاتی گفت: بانک ها به رسالت واقعی خود در استان عمل نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن فاتی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی گفت: اشتغال و معیشت خانواده مهم ترین مشکلات ما در کشور و استان کردستان است.

وی گفت: ظرفیت استان را همه می دانیم. حتی بقال سر کوچه هم می داند کجا سرمایه گذاری کند، اما اینکه چرا ما نتوانسته ایم نیازها و کارهایی را که باید انجام دهیم، سوالی است که باید به آن پاسخ داده شود.»

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: شورای اشتغال یکی از جلسات مهم است و نباید چنین جلسه مهم و موثری برای ارائه آمار جمع بندی شود. آمار واقعی نیست. اعلام کنند تا اطلاعات درست و دقیق نداشته باشیم تصمیم درستی گرفته نمی شود.

فاتی ادامه داد: کردستان یکی از بزرگترین استان های کشور از نظر بیکاری است اما هنوز آمار دقیقی از تعداد بیکاران استان نداریم.

وی یادآور شد: متأسفانه بانک ها به بدهی واقعی خود در استان عمل نکرده اند و بسیاری از سرمایه گذاران درگیر مراحل اداری هستند و پشیمان هستند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های دانش بنیان در استان مغفول مانده و جای سوال است که چقدر به آیه به عنوان یکی از موتورهای استان اشتغال اختصاص داده شده است.

وی گفت: اگر فردی از بخش خصوصی یا سرمایه گذاران حمایت می کند لزوماً به معنای مشارکت با آن سرمایه گذار نیست، بلکه دغدغه اصلی توسعه استان است که باید فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید