بایدن از طرح سناتورها برای استفاده از سلاح گرم در ایالات متحده استقبال کرد


ساعت: 02:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855501

رئیس جمهور از طرح گروهی از دموکرات ها و جمهوری خواهان در سنا برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم استقبال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جمهور از پیشنهاد تعدادی از دموکرات ها و جمهوری خواهان در سنا برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم در کشور تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، جو بایدن در دیدار با دموکرات ها و جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا گفت: توافق تسلیحاتی همه آنچه را که لازم می دانم برآورده نمی کند، اما گامی در مسیر درست است.

در همین حال منابع خبری گزارش دادند که گروهی از دموکرات ها و جمهوری خواهان در سنای آمریکا برای پایان دادن به خشونت های ناشی از استفاده از سلاح گرم در این کشور به توافق رسیده اند.

دموکرات ها و جمهوری خواهان در سنای آمریکا بر سر طرح جدیدی برای استفاده از سلاح گرم به توافق رسیدند.

لازم به ذکر است که هزاران آمریکایی روز یکشنبه در تظاهرات سراسری علیه تجارت آزاد و فروش سلاح گرم شرکت کردند. آنها به واشنگتن و برخی دیگر از شهرهای بزرگ این کشور متوسل شدند و خواستار کنترل بیشتر بر فروش تسلیحات در ایالات متحده شدند.

در حالی که تیراندازی های مرگبار در ایالات متحده در حال وقوع است و بسیاری از دموکرات ها و دموکرات ها خواهان اصلاح قانون کنترل اسلحه و سلاح هستند، انجمن ملی سلاح های ایالات متحده در نشست سالانه خود در تگزاس پیشنهاد کنترل اسلحه را رد کرد. او حمل اسلحه را از حقوق اولیه بشر توصیف کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به این انجمن گفته است که به جای تصویب قانون محدود کردن دسترسی به سلاح در ایالات متحده، باید سطح امنیت مدارس را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید