باید احساساتم را کنترل می کردم


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837283

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: هر چه بازی ها بیشتر شود، حساسیت بیشتر می شود. فردا بازی سختی خواهیم داشت و تیم جوان است. این بازی برای ما بسیار مهم است و باید با تمرکز بالایی بازی کنیم. بازیکنان ما می دانند که این بازی چقدر برای ما حساس است. امیدوارم خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره ادامه همکاری با سپاهان گفت: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و با باشگاه هم صحبت کردیم. باشگاه از شرایط راضی بود. فصل باید تمام شود و سپس باید ببینیم عملکردمان چقدر به ما کمک کرده است. کارکنان باشگاه می خواهند به همکاری با یکدیگر ادامه دهند. من نمی خواهم آنقدر از شغلم دفاع کنم، اما تمام تلاشم را کردم. تجربه خوبی بود که مطمئنم به من کمک خواهد کرد. امیدوارم این ساختار سپاهان محکم جلو برود. سپاهان باشگاهی است که هر سال بهتر می شود و می تواند به ساختار فوتبال ایران کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره تساوی مقابل استقلال گفت: کار خاصی نداشتم چون بازیکنانی که داریم کیفیت خوبی دارند. بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا از نظر روحی خوب نبودیم زیرا بازیکنان ما در این دیدار تمام تلاش خود را کردند. من همیشه گفته ام که تیم های بزرگ وقتی با هم بازی می کنند نباید کاری انجام دهند. کار در برابر تیم های کوچکتر دشوارتر است و بازیکنان باید در اینجا حضور داشته باشند. چنین مشکلاتی در فوتبال ایران وجود دارد و می توان در مقابل تیم های ضعیف امتیاز از دست داد.

وی در خصوص محرومان تیمش گفت: محمدرضا مهدی زاده مصدوم و گئورگی والسیانی و محمد کریمی محروم شدند.

او درباره بررسی فدراسیون فوتبال درباره حذف اریک باگنما، بازیکن گل گهر گفت: من کاری به این موضوع ندارم و همیشه می خواهم فقط آنچه را که در مورد فوتبال فکر می کنم بگویم.

نویدکی در پایان با بیان اینکه زمین بازی تیمش مقابل پرسپولیس را اعلام نکرد، گفت: سازمان لیگ یکی از ضعیف ترین شرایط خود را تجربه می کند. ما دو هفته است که تلاش می کنیم تا نتیجه این حادثه را بفهمیم و کسی پاسخگو نیست. اینجا همه شک دارند، چون سازمان لیگ از مدت ها قبل درباره بازی های ما گفته است که همه چیز مشخص است اما برای بازی با پرسپولیس چنین شرایطی وجود ندارد. به نظرم سازمان لیگ خیلی بد کار می کند.


حسینی: باید احساساتم را کنترل می کردم

معتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: به دلیل مسابقاتی که هر 5 روز یک بار برگزار می شود، بعد از آخرین بازی مجبور شدیم فشار روحی و روانی را کاهش دهیم و ریکاوری کنیم و بچه ها را برای یک بازی سخت مقابل یکی از بازی های سنتی آماده کنیم. بله، امیدواریم بچه ها از بازی قبلی درس گرفته باشند و نتیجه خوبی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرد از فوتبال ناراحت است و می تواند فوتبال را ترک کند، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی خیلی توهین شدم و این واکنش را نشان دادم. فکر نمی کنم درست گفتم و باید احساساتم را کنترل می کردم و این مشکلی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان با بیان اینکه تیمش در بازی فردا نیز غایب است، تصریح کرد: محروم نیستیم اما تعدادی از بازیکنان ما نیمه مصدوم هستند و امروز مشخص می شود که به بازی فردا می رسند یا خیر. نه.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید