باید تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان را قبل از شروع فصل مشخص کنیم/ این کار در تبریز به سرعت انجام شد


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840151

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بر اساس مصوبه شورای تصمیم گیری همچنان باید 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها به صورت بلیت فروشی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی درباره تعداد تماشاگران ورزشگاه و تصمیم ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت گفت: بر اساس مصوبه شورای تصمیم گیری در وزارت کشور که به تمام استان ها ابلاغ شد، همان 30 درصد در هیچ. آیا سازمان لیگ و فدراسیون حق دارند این عدد را تغییر دهند، اما ما می خواهیم کل ورزشگاه پر شود، سازمان دیگری تصمیم می گیرد و ما پیمانکار هستیم.

وی همچنین در جریان بازی سوپرجام گفت: می خواهیم لیگ را از نیمه دوم مرداد آغاز کنیم. سعی کردیم زودتر شروع کنیم اما محرم است. بعد مسابقات تیم ملی مهم است. خدا نکند بعد از بازی با کانادا جلسه ای داشته باشیم و اگر موفق شدیم برنامه ملی را به جام جهانی برسانیم سعی می کنیم در هفته اول سوپرجام را برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفته است شورای ایمنی در مورد تعداد تماشاگران تصمیم گیری می کند، گفت: ممکن است به درستی اطلاع رسانی نشده باشد. من 10 سال است که سهرابی را می شناسم. یا به درستی در جریان نبوده و یا در شورای تامین ولسوالی تصمیم درستی گرفته نشده است زیرا وزارت به تمام استان ها اطلاع داده است. همزمان با این دیدار، سپاهان به مصاف شهر هودرو رفت و استاندار اصفهان به دلیل این مشکل از ورود هواداران به ورزشگاه جلوگیری کرد. فکر می کنم در تصمیم گیری در استان آذربایجان شرقی کمی شتاب زده بود.

مهدی همچنین در خصوص برنامه های لیگ و تیم ملی فوتبال توضیح داد: ما به هم نزدیک شدیم و صحبت های زیادی شد و راه حل های زیادی ارائه کردند. امیدواریم این مشکل حل شود تا ملی پوشان به راحتی آماده شوند. دو راه حل دیگر نیز پیشنهاد شده است که فعلاً به آن نمی پردازیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و اینکه با توجه به تغییر زمان لیگ قهرمانان آسیا چه تیم هایی از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد، یادآور شد: به هر حال تصمیم گرفتند که یک بار باید دو تیم اضافه کنیم. فصل در لیگ در یک فصل از لیگ قهرمانان؛ قبل از شروع لیگ بعدی باید بدانیم چه تیم هایی در لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهند کرد. به عنوان مثال، عربستان سعودی گفته است که قهرمان لیگ در دو فصل قبل با شانس مستقیم و قهرمان جام به مرحله پلی آف خواهد رفت. حالا باید تصمیم بگیریم که سهمیه ما چقدر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید