باید یک بسته مستقل برای تسریع پیشرفت کشور تدوین شود


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917253

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم «توجه به اقدامات و زیرساخت های اساسی و ضروری» در تدوین لایحه بودجه دستور داد بسته مستقلی برای پیگیری جدی این اقدامات و افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت بر اولویت ها و نیازهای کشور در تهیه بودجه 1402 تاکید کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه به تعادل و تراز رشد توجه کند، بر توجه به ظرفیت مردم برای پیشبرد برنامه های دولت تاکید کرد و گفت: بودجه باید با این نگاه تدوین شود. کمک های مردمی تا دولت بتواند مردم را در دستیابی به اهداف بودجه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یاری کند.

رئیس‌جمهور در این راستا از مسئولان تهیه بودجه خواست تا برای تامین درآمدهای لازم برای بودجه سال آینده، به نیروگاه‌های مختلف اقتصادی از جمله اقتصاد دریایی، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایر حوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

رئیسی با تأکید بر لزوم «توجه به اقدامات و زیرساخت‌های اساسی و ضروری» در تدوین لایحه بودجه، دستور داد بسته‌ای مستقل برای پیگیری جدی این اقدامات و افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین شود.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود از وزرا و مسئولان دستگاه ها خواست تا در ماه های منتهی به پایان سال برای انجام اقدامات تشویقی که تأثیر محسوسی در بهبود زندگی مردم خواهد داشت برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید