با آرزوی موفقیت برای سرمربی ایرانی


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882149

صفحه اینستاگرام مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان با حضور کادرفنی و والیبالیست های جوان ایرانی، سخنان وی را در جمع مدال آوران بازنشر کرد. ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از پیروزی تیم والیبال مردان ایران مقابل تیم ملی صربستان و صعود قطعی این تیم به مرحله نهایی لیگ ملت های 2022، صفحه اینستاگرام مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی به بیان رضایت از موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در ستاد ایرانیان و والیبالیست های جوان ایرانی اظهارات خود را در گروه مدال آوران بازنشر کردند.

سایت رهبر انقلاب در اینستاگرام پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر جهان با سرمربی ایرانی نوشت:

به سرمربی ایرانی تبریک می گویم

سوالی که همیشه در ذهن بوده، اهمیت سرمربی ایرانی است. این اعتقاد من همیشه بوده است. یک بار یک سرمربی فوتبال ایران بود و وقتی پیش من آمد از او تشکر کردم که سرمربی ایرانی را انتخاب کرد. این واقعاً نظر من است. من واقعا معتقدم که برای کشور ما در ورزش مناسب است که سرمربیان باشگاه ها، (مسئول) فدراسیون ها و گروه ها ایرانی باشند. الحمدلله سرمربی ایران و همکارانش توانستند این جوانان را به اینجا بیاورند، خیلی خوشحالم. خداوند به شما توفیق و پیشرفت عنایت فرماید.»

16 آگوست 2018 – گردهمایی مدال آوران المپیادهای علمی و ورزشی اعضای تیم ملی والیبال جوانان

انتهای پیام؛

دیدگاهتان را بنویسید