با تشکر از تشکل های انقلابی فرهنگیان به رئیس جمهور/ بارقه امید و اعتماد به جامعه معلمان بازگشت


ساعت: 23:57
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893390

شورای هماهنگی تشکل های انقلابی معلمان در نامه ای به رئیس جمهور از آغاز روند اجرای قانون ارزشیابی معلمان قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تشکل های انقلابی معلمان در نامه ای به رئیس جمهور از آغاز روند اجرای قانون ارزشیابی معلمان قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: همانطور که به یاد دارید، طرح ارزشیابی معلمان در برنامه ششم توسعه گنجانده شد و از سال 1392 در کمیته آموزش و تحقیقات شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، اما مورد توجه جدی قرار نگرفت. روندی طولانی و این نیاز دیرینه دست اندرکاران فرهنگی به فراموشی سپرده شده است.

دولت تدبر و امید نه به صورت رسمی و آشکار، بلکه با سهل انگاری خود را نسبت به اجرای رتبه بندی معلمان نشان دادند، اما دولت سیزدهم به ویژه جناب عالی که برای آموزش و پرورش احترام زیادی قائل هستید، لایحه رتبه بندی معلمان را یکی از موارد مهم دانستند. برنامه های دولت و آن مطالبه معلمان که موجب وحدت عزت و معیشت معلمان و بهسازی مدرسه شد با اقدامی انقلابی و با همت نمایندگان مجلس و با پرداخت بخشی از هزینه ها به تصویب رسید. بارقه امید و اعتماد به جامعه معلمان و این ایمان را در بین معلمان بازگرداند و باعث شد که دولت و مجلس انقلاب مسائل فرهنگیان و حوزه آموزش و پرورش را مهم بدانند و برای حل آن جدی باشند.

تشکل های انقلابی معلمان این توفیق بزرگ را که حاصل همکاری دولت و مجلس با رعایت اصول انقلاب اسلامی است مایه مباهات و سپاس می دانند و لازم می دانند از این عزیزان تقدیر و تشکر کنند. رئیس جمهور، نمایندگان شورای اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور در شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش.

دیدگاهتان را بنویسید