با تعیین کسری فضای باز ساختمان ها/املاک شهرداری یزد به ثبت می رسد


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907289

نیکونژاد یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: شهرداری یزد املاک زیادی در سطح شهر دارد که مقرر شد اطلاعاتی از تعداد و موقعیت این املاک جمع آوری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدمهدی نیکونژاد امروز در جلسه کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر یزد اظهار داشت: در خصوص کسری فضای باز علاوه بر اینکه مقرر شد کسری فضای باز از آن گرفته نشود. ساختمان‌های ویلایی همچنین در رابطه با سایر ساختمان‌ها، شهرداری موظف شد نسبت به کسری فضای باز در سایر ساختمان‌ها اقداماتی را تهیه و به کمیته قانونی و نظارت ارائه کند تا بررسی و نتیجه پس از طی مراحل قانونی اعلام شود. تصویب شورا

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان معاونت معماری و شهرسازی موظف شدند جلسه ای را برای بررسی پرونده های کمیسیون ماده 100 برای رسیدگی، به روز رسانی و هماهنگی بین اعضای کمیسیون بند 100 متشکل از نمایندگان شوراها، نمایندگان مجلس تشکیل دهند. استانداری و نمایندگان قوه قضائیه در خصوص هماهنگی و استانداردسازی جرایم مربوط به کمیسیون ماده 100.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر یزد درباره املاک شهرداری نیز گفت: شهرداری دارای املاک زیادی در شهر است به همین دلیل به مدیریت املاک ابلاغ شد تا اطلاعات املاک شهر متعلق به شهرداری را تهیه کند. و به کمیسیون ارائه کنید مشخص کنید چند ملک و در کدام نقاط شهر متعلق به شهرداری است.

نیکونژاد افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف شوراها نظارت بر کار شهرداری است، در این جلسه مدیریت بازرسی شهرداری موظف شد با هماهنگی شش معاونت شهرداری نسبت به تهیه چک لیست های تخصصی اقدام کند. برای نظارت بر مسائل منابع انسانی، خدمات و ساخت و ساز و آماده سازی حمل و نقل، شهری، فرهنگی و اجتماعی.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه تقویم زمانی مناسب تا پایان سال، نظارت تخصصی هر ماه با حضور شهردار، اعضای شورا، رئیس سازمان و یا منطقه انجام می شود. استاندار به صورت تخصصی و تخصصی بر اساس چک لیست های تهیه شده توسط مناطق و سازمان ها پذیرفته شده است که محاسن و معایب این مقوله ترسیم شود و با بررسی آنها کارکنان سخت کوش و سهل انگار مورد تشویق قرار گرفته و مجازات لازم برای سهل انگاری در نظر گرفته شود. و کارمندان بی تفاوت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید