با جان و دل در دنیای چتربازی جنگیدم/ خداوند به سختی هایم مدال طلا داد

ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791807

من در اولین نبرد مجروح شدم و در طول مسابقات درد داشتم

قهرمان جهان در رشته پاراکواندو گفت: در اولین مبارزه مقابل نماینده ترکیه از ناحیه زانوی چپم به شدت آسیب دیدم. مصدومیت به حدی بود که زانویم بین مسابقات خالی می شد. در طول مسابقات سختی های زیادی کشیدم اما همچنان با جان و دل جنگیدم و خداوند به بهترین نحو به سختی هایم پاداش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد حق شناس پاراکواندو وزن 80+ کیلوگرم (K44) اولین مدال طلای جهانی خود را در ترکیه کسب کرد. وی به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات جهانی در سطح فنی بسیار بالایی است و تکواندوکاران خوبی از سراسر دنیا حضور داشتند. در مرحله یک چهارم نهایی در رده بندی دو فدراسیون جهانی نماینده آمریکا را شکست دادم و در فینال نیز نایب قهرمان بازی های پارالمپیک توکیو را شکست دادم و مدال ارزشمند طلای جهان را کسب کردم.

وی افزود: خدا را شکر در نهمین دوره جام جهانی موفق شدم بر سکوی نخست بایستم و می توان گفت مهم ترین مدال قبل از بازی های پارالمپیک پاریس است چرا که نتیجه بالایی دارد. با کسب این مدال توانستم 140 امتیاز به رنکینگ پارالمپیک خود اضافه کنم و این امتیاز کمک قابل توجهی به من برای صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی خواهد کرد.

حق شناس با اشاره به عملکرد خود در این رقابت ها گفت: انتظارم از خودم بیشتر بود و باید خیلی راحت تر در این مسابقات پیروز می شدم اما متاسفانه در اولین نبرد مقابل نماینده ترکیه از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شدید شدم. وی ادامه داد: مصدومیت به حدی بود که زانویم بین مسابقات خالی می‌شد، در طول مسابقات سختی‌های زیادی کشیدم، اما همچنان با جان و دل جنگیدم و خداوند سختی‌هایم را به بهترین شکل پاداش داد تا به مردم کشورم افتخار کنم و باشم. می توانند دلشان را شاد کنند.

قهرمان جهان گفت: از کادرفنی، پزشک تیم، رئیس فدراسیون تکواندو، خانواده و هم تیمی هایم که در کسب این افتخار به من کمک کردند کمال تشکر را دارم و انشاالله بتوانم در این مسابقات باعث خوشحالی مردم باشم. مسابقات پیش رو و راهیابی به بازی های پارالمپیک پاریس “ایران باش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید