با سیدجلال دفاع پرسپولیس منسجم تر شد/ استقلال تیمی نیست که امتیاز از دست ندهد.


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840692

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است رقیب اصلی این تیم همچنان برای قهرمانی در لیگ امسال امتیاز از دست خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نورمحمدی در گفتگو با مربعوی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشورمان گفت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و کنترل کاملی روی بازی داشت اما بعد از اخراج آلیشیا کمی کار سخت شد. به هر حال پرسپولیس نشان داده حتی ده نفر هم قلدر خوبی هستند که در این شرایط می توانند یک گل دیگر را نجات دهند و یک گل دیگر بزنند.

او برای تخته سفید پرسپولیس در این بازی است سیدجلال حسینی تاکید کرد: حضور سید جلال انجام دهید پرسپولیس خیلی کمک می کند. پرسپولیس هر وقت در زمین بود یا گل نمی خورد یا چند گل دریافت می کرد. سید جلال می تواند با مدافعان کناری خود خوب صحبت کند و حتی جای خالی آنها را پر کند. سیدجلال در این میان با رامین رضایان همخوانی زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در پنج بازی آینده خود می تواند به این شکل درهای خود را بسته نگه دارد؟ وی خاطرنشان کرد: این اتفاق زمانی می افتد که سید جلال روی زمین باشد. سید جلال با تجربه ای که دارد می داند چگونه دفاع را مستحکم کند و در دفاع اعتمادسازی کند. به نظر من در 5 مسابقه آینده نیز پرسپولیس پیکان باید با همین ترکیب دفاعی بازی کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: با وجود بازیکنانی مانند ابراهیمی یا هنانوف و حتی فرشاد فرج، به نظرم نعمتی و سیدجلال باید زوج باشند. پرسپولیس بازی. ابراهیم او بازیکن خوبی بود که در تیمش ستاره شد و هر وقت برای پرسپولیس بازی کرد مثمر ثمر بود، اما حالا تغییر جفت دفاعی دیگر پرسپولیس خطرناک است چرا که کوچکترین عدم تطابق می تواند فاجعه به بار بیاورد.



نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند این تیم می تواند در 5 هفته گذشته 5 امتیاز عقب بماند. استقلال برای جبران و قهرمان شدن؟ به نظر من پرسپولیس او باید روی کار خودش تمرکز کند و فکر کند هر 5 بازی را می برد. اگر اینطور باشد، مطمئنم استقلال امتیاز از دست می دهد. استقلال در این چند بازی نشان داده تیمی نیست که امتیازی از دست ندهد و شاید این خبر خوبی برای پرسپولیس باشد. به نظر من اگر پرسپولیس تمام 5 بازی بعدی خود را برد، قهرمان می شود چون مطمئناً استقلال در آینده همچنان امتیاز از دست می دهد.

وی در پایان از تقابل هفته بیست و ششم با این تیم می گوید اووبآهن وی در لیگ برتر گفت: ذوب آهن در مجموع تیم خوبی است اما پرسپولیس محکوم به قهرمانی این تیم است. بازی با ذوب آهن در اصفهان همیشه سخت است اما پرسپولیس این توانایی را دارد که در خانه این تیم را شکست دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید